کرونا در ایران؛ فوت ۹۴ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.

کرونا در ایران؛ فوت 94 بیمار در شبانه روز گذشته

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران اظهار داشت: از دیروز تا امروز 7 اسفند 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 206 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

وی عنوان کرد: مجموع بیماران کووید 19 در کشور به یک میلیون و 607 هزار و 81 نفر رسید. متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 94 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 59 هزار و 830 نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و 372 هزار و 309 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت: 3 هزار و 712 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: در حال حاضر 11 شهرستان قرمز، 31 شهرستان نارنجی، 252 شهرستان زرد و 154 شهرستان آبی هستند. امیدواریم با عمل به توصیه‌های بهداشتی شاهد عدم شیوع موج چهارم ویروس کرونا باشیم.

لاری تصریح کرد: همچنان با خیز سنگین بیماری در خوزستان روبرو هستیم و تنها راه مقابله با ویروس کرونای انگلیسی رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است. قطعاً بدون همکاری مردم هرگونه تلاش از طرف پرسنل خدوم کشور در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه نخواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان