آشنایی با چند ورزش شکم در خانه برای کوچک شدن و خوش فرم شدن شکم

امروزه بسیاری از افراد از چربی های اطراف شکم و همچنین اضافه وزن خود رنج می برند و به دنبال روش هایی جهت لاغر شدن هستند که سخت ترین مرحله آب کردن شکم و پهلو است که با انجام حرکات ورزشی می توانید این کار را انجام دهید و شکمی صاف و تخت داشته باشید، در این مقاله شما را با چند ورزش شکم در خانه آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با چند ورزش شکم در خانه برای کوچک شدن و خوش فرم شدن شکم

همانطور که می دانید از بزرگترین دغدغه های اکثر مردم چاقی می باشد و از طرفی داشتن شکم صاف و تخت امروزه آرزوی بسیاری از افراد می باشد که کمی در این راه باید صبر و حوصله به خرج دهید و با انجام ورزش های مناسب شکم به تناسب اندام تان برسید تا زیبا و خوش اندام به نظر بیایید، در ادامه مطلب شما دوستان عزیز را با چند ورزش در خانه آشنا خواهیم کرد.

با انجام یک سری حرکات ورزشی در منزل می توانید چربی های شکم تان را آب کنید، بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل به انجام ورزش در خانه را دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت داشته باشید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چربی سوزی شکم با چند حرکت ورزشی

چربی سوزی با چند ورزش شکم در خانه

بهترین روش از بین بردن چربی شکم ورزش می باشد از این رو، اگر تصمیم جدی در رابطه با کاهش وزن تان دارید بهتر است با انجام یک سری حرکات ورزشی در خانه که در ادامه با آن آشنا خواهید شد به هدف تان دست پیدا کنید.

ورزش کرانچ دوچرخه

این نوع ورزش از ورزش های عالی جهت آب کردن چربی های شکم می باشد بنابراین، روی زمین یا حصیر دراز کشیده و دست هایتان را در پهلو یا پشت سرتان بگذارید سپس، پاهایتان را روزی زمین بلند کرده و زانو هایتان را خم نمایید، زانو راست را به قفسه سینه نزدیک کرده و پای چپ تان را دور کنید و برعکس، تصور کنید که دوچرخه سوار می کنید.

چند ورزش مناسب برای چربی های شکم

ورزش صندلی کاپیتان

در انجام این حرکت ورزشی فقط به یک صندلی احتیاج دارید بنابراین، روی صندلی نشسته در حالتی که ستون فقرات را صاف نگه داشته و هر دو کـف دست تان را کنار باسن تان رو به پایین بگذارید سپس، یک نفس عمیق کشیده و زمانی که نفس را خارج می کنید هر دو پا را به بالا و سمت زانو هایتان آورده تا به سینه تان نزدیک شود و به مدت پنج ثانیه در این وضعیت بمانید و پاهایتان را پایین آورده و مجددا اینکار را انجام دهید.

ورزش منحنی معکوس

از دیگر ورزش های مناسب جهت آب کردن شکم منحنی معکوس می باشد، روزی زمین دراز کشیده و دست ها را کنار تان قرار دهید سپس پاها را بالا برده به اندازه ای که با زمین یک زاویه نود درجه بسازد سپس با پا به شکم فشار بیاورید و پاها را تا زاویه چهل و پنج درجه پایین آورده و به موقعیت اولیه برگردید، این روش را بیست و پنج بار تکرار کنید و در هفته سوم و همچنین چهارم به چهل بار برسانید.

ورزش شکم در خانه برای کوچک کردن شکم

دراز نشست

دراز نشست نیز از دیگر حرکات عالی و موثر برای کوچک کردن شکم می باشد که اکثر افراد با این حرکت آشنا هستند بنابراین، در منزل بیست و پنج بار این حرکت را پشت سر هم انجام داده و در هفته سوم و چهارم سی و پنج بار انجام دهید.

کوچک کردن شکم با حرکات ورزشی

ورزش پلانک

به منظور آب کردن شکم و داشتن شکمی صاف و تخت می توانید در منزل حرکت پلانک را انجام دهید به این صورت که روی کف دست و مچ پاهایتان قرار گرفته و در همین وضعیت با بدنی کاملا صاف به مدت سی ثانیه بمانید و در هفته سوم و چهارم به اندازه پانزده سانتی متر یک پا را بالا برده و در همان وضعیت برای چند ثانیه بمانید، این حرکت را بیست تا سی مرتبه انجام داده و بر روی هر پا ده تا پانزده ثانیه بمانید.

حرکت پلانک برای کوچک کردن شکم

تمرین مشابه کوه نوردی

این تمرین یک گزینه مناسب برای از بین بردن چربی شکم در منزل می باشد، در وضعیت شنا قرار گرفته سپس دست هایتان را کاملا باز کرده و زانو سمت راست تان را تا مقابل شانه راست جلو آورده و مجدداً به عقب برگردانید و این حرکت را با پای دیگری نیز انجام دهید، این حرکت را سی بار و هر بار سی ثانیه انجام دهید.

از بین بردن چربی شکم با حرکات ورزشی

حرکت اسکوات

برای انجام این حرکت ورزشی به منظور آب کردن چربی شکم فقط کافی است سر پا ایستاده و شانه و پاهایتان را از عرض کشیده سپس زانو و مچ پا به سمت جلو، کمر صاف و سر رو به رو قرار دهید و به آرامی پایین آمده تا زمانی که ران دو پا موازی هم قرار گرفته شود و مجددا به وضعیت نخست برگردید و بیست تا بیست و پنج بار این حرکت ورزشی را انجام داده و در هفته سوم و چهارم پس از هر حرکت اسکوات یک برش کوچک نیز انجام دهید.

حرکت عالی برای کوچک کردن شکم

پلانک چرخشی

این حرکت نیز از دیگر ورزش های مخصوص شکم در خانه است که در این حرکت به سمت راست تان دراز کشیده و به آرامی بدن تان را بالا آورده به گونه ای وزن بدن تنها بر روی دست و پای راست می باشد سپس، بدن تان را به حالت کاملا کشیده نگه داشته و دست چپ تان را از حفره پایین عبور داده سپس به وضعیت ابتدایی برگردید، در هر سمت این حرکت را ده بار انجام داده و در هفته سوم و چهارم هر سمت را به پانزده تا بیست بار برسانید.

آشنایی با ورزش شکم در خانه

حرکت مرد عنکبوتی

می توانید این حرکت را در منزل برای داشتن شکمی صاف و تخت انجام دهید بنابراین، در وضعیت شنا قرار گرفته و سینه را کمی پایین آورده سپس پای راست را بالا برده و زانو را خم کنید به گونه ای که زانو به بازوی دست راست نزدیک شود سپس به موقعیت اولیه برگرده و با پای چپ این حرکت را انجام دهید و در هر سمت این حرکت را ده بار انجام داده و در هفته سوم و چهارم در هر سمت پانزده مرتبه انجام دهید.

ورزش برای آب کردن چربی های شکم

نکته : در انجام این حرکت نباید کمرتان تکان بخورد.

حرکت کرانچ

این حرکت را در منزل انجام دهید تا بتوانید شکمی به دور چربی داشته باشید، ابتدا روی زمین دراز کشیده و دست هایتان را پشت سرتان بگذارید سپس بالا تنه را خم کرده به گونه ای که آرنج دست راست به زانوی پای چپ رسیده سپس پایین رفته و با طرف دیگر بدن تان این حرکت را انجام دهید و در هر سمت پانزده مرتبه انجام داده و در هفته سوم و چهارم به بیست مرتبه در هر سمت برسانید.

چربی سوزی با ورزش شکم در خانه

نکته : این حرکت را بدون تکان دادن ناحیه پایینی کمر انجام دهید.

در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ورزش و سلامتی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان