۱۴ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۴ شهرستان استان اصفهان از هشت اسفند ماه در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته‌اند.

به گزارش «تابناک»، آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: این رنگ‌بندی از 8 اسفند ماه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است.

وی افزود: بر این اساس در حال حاضر 14 شهرستان اردستان، اصفهان، خمینی‌شهر، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، نجف آباد و نطنز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت گروه‌های چهار در شهرستان‌های با وضعیت زرد ممنوع است، ابراز داشت: باید توجه داشت طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تردد هر گونه خودروی غیر بومی در شهرستان‌های استان ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان شهرضا تنها شهرستان با وضعیت نارنجی در استان اصفهان است، افزود: تشدید کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان توصیه می‌شود.

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر برخوار، بویین میاندشت، تیران، چادگان، خور، لنجان و نائین در وضعیت آبی کرونا هستند، ادامه داد: وضعیت آبی به معنای پایان کرونا نیست و شهروندان این شهرستان‌ها نیز باید همچون شهروندان شهرها با وضعیت زرد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان