نجباء آمریکا را تهدید کرد:منتظر انتقام سخت باشید

فارس نوشت: جنبش نُجَباء ضمن محکومیت شدید حمله آمریکا به پایگاه‌های مرزی الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه، گفت که مقاومت به آن‌ها پاسخی سخت و متناسب خواهد داد.

نجباء آمریکا را تهدید کرد:منتظر انتقام سخت باشید

 مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای رسمی حمله هوایی آمریکا به مرزبانان عراقی را محکوم و تأکید کرد که مقاومت عراق این جنایت را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

در بیانیه نجباء آمده است: در زمانی که این کشور عزیز با پیچ و خم‌های خطرناکی در همه زمینه‌ها مواجه است، نیروهای اشغالگر آمریکایی اقدامات خود در نقض حاکمیت عراق را توسعه می‌بخشند و علاوه بر تجاوز به خاک این سرزمین، تعداد نیروهای خود را افزایش داده و به نصب سامانه پدافندی در داخل شهرها و دخالت در مسائل امنیتی و سیاسی مبادرت ورزیده‌اند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در ادامه با محکوم کردن جنایت جدید اشغالگران آمریکایی در هدف قرار دادن شماری از مجاهدان الحشد الشعبی، افزود: «وظیفه این رزمندگان، حراست از مرزهای عراق در برابر تروریست‌های دست‌پرورده آمریکاست که از سوی وهابیت پشتیبانی مالی می‌شوند.»

نجَباء در پایان بیانیه خود ضمن تأکید بر اینکه جنایات دشمن، عزم و اراده مجاهدان برای مقابله با تروریسم و اخراج اشغالگران را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: «مقاومت به این جنایت پاسخی سخت و متناسب خواهد داد و مرتکبان، بهای سنگینی خواهند پرداخت. همچنین در موعد تسویه‌حساب، از همراهان و تسهیل‌گران این جنایت نیز چشم‌پوشی نخواهد شد.»

شب گذشته نیز «هادی العامری» رئیس ائتلاف «الفتح» در نامه‌ای به «مصطفی الکاظمی» گفت که بر خلاف ادعای آمریکایی‌ها، یک گروه مرزبانی الحشد الشعبی در داخل خاک عراق هدف قرار گرفته شده است. او گفت که اگر ادعای پنتاگون مبنی بر هماهنگی میان آمریکا و نهادهای امنیتی عراق برای انجام این حمله درست باشد، می‌تواند رخداد خطرناکی باشد و موجب از بین رفتن وحدت و انسجام میان نیروهای نظامی عراقی شود.

«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) شب گذشته (جمعه) جزئیات جدیدی از حمله بامداد روز جمعه جنگنده‌های آمریکایی به یک مقر نیروهای مقاومت در مرز عراق و سوریه اعلام کرد و مدعی شد که دو جنگنده اف-15 با هفت فروند موشک، 11 مقر را هدف قرار داده‌اند.

310 310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان