لزوم برنامه ریزی برای انتخابات آتی با محوریت حفظ سلامت شهروندان آبادانی/ کاندیداها بی اخلاقی نکنند

لزوم برنامه ریزی برای انتخابات آتی با محوریت حفظ سلامت شهروندان آبادانی/ کاندیداها بی اخلاقی نکنند

لزوم برنامه ریزی برای انتخابات آتی با محوریت حفظ سلامت شهروندان آبادانی/ کاندیداها بی اخلاقی نکنند

سید زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان درباره ی شرایط برگزاری انتخابات توامان ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود ناشی از شیوع کرونا، برگزاری انتخابات در آبادان به طور قطع با محوریت حفظ سلامت شهروندان برنامه‌ریزی می شود از همین رو احتمال افزایش شعب اخذ رای وجود دارد.

وی برگزاری جلسات حضوری انتخاباتی پیش از موعد از سوی برخی نامزدها آن هم در شریط بسیار خطرناک ناشی از شیوع کروناویروس آن هم از نوع جهش یافته ی جدید انگلیسی، گفت: برگزاری این جلسات ممنوع و بی اخلاقی محض است و به طور قطع این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد می شود.

وی با بیان اینکه نامزدهای رد صلاحیت شده حق گلایه و اعتراض ندارند، افزود: سال آینده (1400 ه.ش) شاهد اتفاقات مهمی از جمله حق تعیین سرنوشت در قالب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم. امید می رود که انتخابات پرشوری را پشت سر بگذاریم.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان با دعوت از شرکت پر تعداد داوطلبان در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: زمزمه مشارکت مردمی در انتخابات را در جغرافیای آبادان نیز پرشور و امیدوارکننده می بینم.

موسوی؛ یادآور شد: انتظار می رود فضای تبلیغات را از طریق رسانه ها و فضای مجازی فراهم کنیم زیرا وجود کرونا، اجازه تبلیغات سنتی را هرگز نمی دهد.

وی با اشاره دوباره به برگزاری جلسات انتخاباتی پیش از موعد آن هم در شرایط قرمز ناشی از شیوع کرونا از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی گفت: بروز این رفتار در شرایط قرمز نه تنها غیر قانونی است بلکه بداخلاقی محض نیز هست و سلامت مردم را به خطر می اندازد. به طور حتم فعالیت غیرقانونی این نامزدها رصد و با آنها برخورد مناسب انجام می شود.

وی افزود: 28 خرداد ماه سال 1400، روز برگزاری انتخابات است و به احتمال زیاد برای جلوگیری از تجمع در شعب اخذ رای، تعداد آنها را افزایش می دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان اظهار کرد: انتخابات مهمترین مولفه مردم سالاری دینی است و در این شرایط سخت که دشمنان همه چیز ما را نشانه رفته اند هرکس با هر انگیزه ای روزنه ی امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی را تزریق کند خائن به آرمانهای مردم و نظام اسلامی است.

موسوی؛ تصریح کرد: بایستی با وحدت و انسجام بیشتر و با شرکت پرشور در انتخابات، بدخواهان ایران اسلامی را ناامید کنیم. مملکت عزیز ما از امواج سهمگینی عبور کرده و با انسجام وحدت بیشتر از پس تمام مشکلات بر خواهیم آمد. لذا از تمام آحاد مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت می کنیم. امید می رود درصد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار بالاتر از گذشته باشد و شاهد انتخابات پر شوری باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در 2 مرحله زمانی انجام می شود، یادآور شد: در مرحله نخست از کاندیداهای شوراهای شهر ثبت نام انجام می شود که این فرآیند در چهارشنبه20 اسفندماه جاری از ساعت 8 صبح آغاز و به مدت 7 روز یعنی تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا در مرحله ی دوم، گفت: کار ثبت نام از ساعت 8 صبح روز دوشنبه برابر با 16 فروردین ماه سال آینده آغاز و به مدت 7 روز یعنی تا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد. تمامی داوطلبان بایستی گواهی عدم سوءپیشینه که بیش از سه ماه از تاریخ آن نگذشته باشد را در روز ثبت نام ارائه کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان