ورود خودروهای مسافران نوروزی به قزوین ممنوع شد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان قزوین گفت: تمام مسیرهای ورودی به استان در ایام تعطیلات نوروزی به نحو سخت گیرانه کنترل می‌شود و اجازه ورود خودروهای مسافران به استان داده نمی شود.

ورود خودروهای مسافران نوروزی به قزوین ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین، گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر به استان قزوین معذوریم.

او با بیان اینکه هیچگونه اسکانی در استان نداریم، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود کرونایی در استان، اسکان مسافران نوروزی در مدارس و مساجد ممنوع بوده و برای هتل ها نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: هیچ یک از ستادهای اسکان در استان فعال نیستند و هیچ فضای اسکانی برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته نشده است.

 او از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده از سفرهای نوروزی خودداری کنند چراکه هیچ نقطه ای به اندازه استان قزوین شرایط مناسبی ندارد.

حبیبی در مورد تزریق واکسن کرونا در استان، افزود: همزمان با سراسر کشور مرحله اول تزریق واکسن کرونا ویژه کادر درمانی در استان انجام شد و مرحله دوم و سوم نیز شروع شده است که امیدواریم با خرید جدیدی که از کشور کوبا انجام گرفته است تعداد واکسن ها و واکسنیاسیون افراد با سرعت بیشتری انجام شود.

او بیان کرد: امیدواریم طی یکی دو ماه آینده بخش اعظمی از جامعه را بتوانیم واکسیناسیون کنیم اما تا آن زمان با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه با تکذیب شایعه تعطیلی اصناف استان از نیمه اسفندماه، افزود: هیچ تصمیمی برای تعطیلی اصناف در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گرفته نشده است و اگر مردم دستورالعمل ها را رعایت کنند با همین محدودیت ها پیش می رویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان