تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره نماهنگ روستا و عشایر کشور

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر کشور تا ۲۰فروردین ۱۴۰۰ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره نماهنگ روستا و عشایر کشور

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ و آداب و رسوم و گسترش سبک زندگی روستایی و عشایری در قالب نماهنگ، ایجاد وحدت ملی در بین اقوام مختلف و روستاییان و عشایر، تبیین نقش روستاییان و عشایر در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی، ایرانی و اسلامی، معرفی و بازآفرینی میراث‌های فرهنگی و هنری ملموس و ناملموس روستاییان و عشایر و توجه به سبک و شیوه زندگی روستاییان و عشایر از اهداف این جشنواره است.
وی با بیان اینکه این جشنواره تنها در بخش نماهنگ برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در موضوع «آداب و رسوم روستاییان و عشایر در مناسبت‌های ملی و مذهبی»، «دیروز، امروز و فردا در سبک زندگی عشایر و روستاییان»، «آب، روستا و عشایر»، «فرهنگ ایثار و شهادت» و موضوعات آزاد با نگاه به اهداف جشنواره در این رقابت فرهنگی شرکت کنند.
ابراهیم شریفی افزود: آثار ارسالی به جشنواره باید تولید سال 1396 به بعد باشد. حداکثر زمان برای نماهنگ هشت دقیقه است و فیلم‌ها باید حداقل با کیفیت FULL HD و به صورت فایل MP4 و با بیت ریت بالا ارسال شود. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 20فروردین 1400 است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر در شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور هنری و سینمایی ارسال کنند. شرکت‌کنندگان برای اطلاع از نحوه شرکت در جشنواره می‌توانند با شماره 03833334890 و 09131819095تماس بگیرند یا به پایگاه www.chb.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
شریفی خاطرنشان کرد: در صورت تداوم بیماری کرونا مراسم اختتامیه جشنواره به صورت آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
چهارمحال و بختیاری با  126هزار  نفر جمعیت عشایری  دومین استان عشایرنشین ایران است و بیش از 800روستا دارد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان