آزادی سفر با گواهی واکسن ممکن خواهد شد؟

شانزده درصد شهروندان آلمان طرفدار معرفی گواهی واکسن برای سفرهای برون مرزی هستند.

آزادی سفر با گواهی واکسن ممکن خواهد شد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری «د.پ.آ» آلمان،اکثریت آلمانی ها  گواهی واکسیناسیون کرونا را ترجیح می دهند که بازدید از تئاتر ، باشگاه ورزشی ، رویدادهای فرهنگی و ورزشی یا مسافرت بین شهری و خارج از کشور را برایشان آسان تر کند.

طبق نظرسنجی موسسه YouGov که به نمایندگی از خبرگزاری د.پ.آ. آلمان انجام شده ، 16 درصد طرفدار معرفی گواهی واکسن برای سفرهای برون مرزی هستند. 44 درصد دیگر با وجود موافقت با این مسئله، فکر می کنند که باید صبر کرد تا همه در آلمان پیشنهاد واکسیناسیون دریافت کنند.

شایان ذکر است که سران کشورها و دولت های اتحادیه اروپا روز 25 فوریه توافق کردند که ظرف سه ماه آینده گواهی واکسیناسیون اروپایی برای شهروندانی که واکسینه می شوند، ارائه شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که این تصمیم چه تاثیری بر روند واکسیناسیون در کشورهای این اتحادیه خواهد داشت. در حال حاضر در بسیاری از این کشورها از جمله آلمان و فرانسه مخالفت های جدی با واکسیناسیون سراسری وجود دارد.

تا کنون دو میلیون و 436 هزار و 506 نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 70 هزار و 421 نفر جان باخته و دو میلیون و 235 هزار و 700 نفر بهبود یافته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان