محموله ۱۵۵۵ دوز واکسن کرونا تحویل آذربایجان‌غربی شد

سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان‌غربی شد.

محموله 1555 دوز واکسن کرونا تحویل آذربایجان‌غربی شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره مرحله اول دریافت واکسن در استان گفت: در مرحله اول 360 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 75 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 435 دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها تزریق شد.

آقازاده درباره مرحله دوم دریافت واکسن کرونا افزود: در مرحله دوم 2 هزار و 485 دوز واکسن برای استان و 305 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 2 هزار و 790 دوز واکسن توسط آذربایجان‌غربی دریافت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره مرحله سوم دریافت واکسن ابراز کرد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و 345 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 210 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد و در مجموع یک هزار و 555 دوز واکسن کووید 19 در استان دریافت شد.

آقازاده درباره تعداد واکسن دریافتی استان افزود: تاکنون 4 هزار و 780 دوز واکسن کووید 19 به آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است که از این تعداد 4 هزار و 190 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 590 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی می باشد و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان