پذیرش گردشگر نوروزی با بهبود وضعیت کرونایی

لرستان مرز‌های خود با خوزستان را بست

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کند، گفت: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جعفر طولابی امروز با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در شهرستان، اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده کرونا در خوزستان، منع تردد به سمت این استان بر اساس پلاک خودرو‌ها کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیرو‌های پلیس در مرز‌های لرستان به خوزستان مستقر هستند، رفت‌وآمد‌ها در آزادراه خرم‌زال کنترل و از ورود پلاک‌های غیربومی به استان خودداری می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کند، افزود: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

طولابی بیان داشت: تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح همچنان برقرار است، ضمن اینکه این محدودیت تا پایان سال برقرار بوده و با وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ممکن است پس از عید نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به اعمال برحی محدودیت‌ها برای ایام نوروز نیز گفت: به دلیل شیوع کرونا همانند سال‌های قبل قادر به پذیرش گسترده گردشگر و مهمان نخواهیم بود، بسته به شرایط وضعیت میزان گردشگر پیش‌بینی خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان