معرفی برندگان هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب

در سالی که کرونا شکل همه چیز را تغییر داده است، مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب نیز به شکل متفاوتی در حال برگزاری است.

معرفی برندگان هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گلدن گلوب 2021 در حالی برگزار می‌شود که مجریان مراسم هزاران کیلومتر از هم فاصله دارند و در دوران کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی را به جد رعایت کرده‌اند. 

تینا فی و امی پولر بازیگرانی سرشناسی که اجرای هفتاد و هشتمین دوره این جایزه معتبر سینمایی و تلویزیونی را به عهده دارند هر کدام در یک گوشه از آمریکا به شکل مجازی به اجرای برنامه می‌پردازند. یکی در ساحل شرقی آمریکا در نیویورک و دیگری در ساحل غربی آمریکا در لس‌آنجلس با کمک فناوری برنامه را همراه با هم پیش می‌برند. 

شوخی و کنایه به نامزدهای جنجالی 

انتخاب نامزدهای جوایز این دوره از گلدن گلوب انتقادات بسیاری را برانگیخت. در حالی که فیلم‌های تحسین شده‌ای چون «5 هم‌خون» نادیده گرفته شدند، سریالی متوسط و کمتر شناخته شده چون «امیلی در پاریس» به شکلی بحث برانگیز به جمع نامزدهای جوایز راه پیدا کرد. 

همین موضوع دستمایه شوخی مجریان مراسم شد. تینا فی در این باره گفت: ««امیلی در پاریس» نامزد بهترین سریال تلویزیونی (موزیکال یا کمدی) است، برای اولین بار بی‌صبرانه منتظرم ببینیم این کدام سریال است.»

پولر در ادامه گفت: «می‌دانم که از دست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و انتخاب‌هایش ناراحت هستید. ببینید انبوهی از آشغال‌های پر زرق و برق نامزد شده‌اند و تعدادی فیلم با بازیگران سیاه‌پوست نادیده گرفته شدند. این ویژگی گلدن گلوب است.»

برندگان هفتاد و هشتمین دوره جایزه گلدن‌گلوب

بخش سینمایی

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل: دنیل کالویا در «یهودا و مسیح سیاه»

بخش تلویزیونی

این گزارش در حال تکمیل شدن است....

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان