آیفون ۱۳ احتمالا با یک نسخه ۱ ترابایتی از راه می‌رسد

تحلیل‌گران شرکت سرمایه‌گذاری Wedbush می‌گویند اطلاعات زنجیره تامین حاکی از آن است که نسل بعدی آیفون برای اولین بار نسخه‌ای با ظرفیت داخلی ۱ ترابایتی خواهد داشت. در حال حاضر حداکثر ظرفیت داخلی آیفون ۱۲ به ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد.

آیفون 13 احتمالا با یک نسخه 1 ترابایتی از راه می‌رسد

تحلیل‌گران شرکت سرمایه‌گذاری Wedbush می‌گویند اطلاعات زنجیره تامین حاکی از آن است که نسل بعدی آیفون برای اولین بار نسخه‌ای با ظرفیت داخلی 1 ترابایتی خواهد داشت. در حال حاضر حداکثر ظرفیت داخلی آیفون 12 به 512 گیگابایت می‌رسد.

«جان پراسر» افشاگر از کانال یوتیوب Front Page Tech پیش‌تر در ماه ژانویه گفته بود که آیفون 13 می‌تواند نسخه‌ای با ظرفیت 1 ترابایتی داشته باشد. اپل تاکنون از میان دستگاه‌های مجهز به iOS فقط آیپد پرو را با ظرفیت 1 ترابایتی به بازار فرستاده. این در حالی است که سایر شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند مثل سامسونگ از دو سال پیش یعنی از زمان سری گلکسی اس 10 شروع به عرضه محصولات 1 ترابایتی کردند.

پراسر که قبلا در ماه اکتبر 2020 نیز به این موضوع اشاره کرده بود، در ماه ژانویه گفت: «هم‌اکنون در مراحل ابتدایی توسعه آیفون 13 هستیم و فعلا فقط چند پروتوتایپ ساخته شده، یعنی هیچ چیزی هنوز قطعی و نهایی نیست. ولی به من گفته شده که اکثر این پروتوتایپ‌ها دارای فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی هستند. این پروتوتایپ‌ها به مدل‌های پرو تعلق دارند.»

انتظار داریم که سری آیفون 13 در پاییز سال آینده معرفی شود. فعلا اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نداریم، ولی شایعات از بازگشت تاچ آیدی و پشتیبانی از نمایشگر 120 هرتزی خبر می‌دهند.

خانواده آیفون 13 باید شامل چهار عضو به نام‌های آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس باشد. نمی‌دانیم که تفاوت بین این مدل‌ها دقیقا چه خواهد بود اما انتظار داریم که دوربین یکی از عوامل ایجاد تمایز بین آن‌ها باشد. علاوه بر این، حالا اضافه شدن نسخه 1 ترابایتی هم می‌تواند تمایز بیشتری را بین اعضای خانواده بعدی پرچمداران اپل ایجاد کند.

تحلیل‌گران شرکت Wedbush از عملکرد فروش آیفون 12 راضی هستند و موفقیت آن را با موفقیت آیفون 6 در سال 2014 مقایسه می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان