۲۹ تخت بستری و ۶ تخت مراقبت های ویژه در خرمشهر آماده پذیرش کرونایی ها شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: در پی تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستانهای هدف در آبادان، ۲۹ تخت بستری و ۶ تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان ولیعصر خرمشهر برای پذیرش کرونایی ها مهیا شد.

29 تخت بستری و 6 تخت مراقبت های ویژه در خرمشهر آماده پذیرش کرونایی ها شد

هنگامه پروین در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: برای انجام این کار طی هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی آبادان بخشی از بیمارستان ولیعصر خرمشهر برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید 19 مهیا و ورودی آن نیز از دیگر بخشهای بیمارستان تفکیک شد.

وی با اشاره به اینکه یک بیمار قطعی مبتلا به کووید 19 در بیمارستان ولیعصر خرمشهر بستری شده است، افزود: در حال حاضر12 بیمار با علائم حاد تنفسی و کرونایی تا دریافت جواب نمونه گیری شان در این بخش بستری اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان اقداماتی همچون رهگیری موارد مثبت کووید 19 در محل کار و منزل در قالب طرح محله محور توسط 12 تیم رهگیری و پایش موارد توسط شبکه بهداشت و درمان خرمشهر و با همراهی گروههای جهادی انجام و همچنان ادامه دارد.

پروین؛ یادآور شد: به منظور قطع زنجیره انتقال کروناویروس ضمن اجرای طرح ویژه و ضربتی بهداشتی، کار نظارت و بازرسی از اصناف و بازاریان با همراهی نمایندگانی از فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف، دایره ی اماکن نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی شهرداری خرمشهر به طور جدی و تشدید شده ای در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان (جنوب غرب خوزستان) 5 بیمارستان شامل بیمارستانهای آیت الله طالقانی، 17 شهریور(وابسته به تامین اجتماعی) و امام خمینی (وابسته به بهداری بهداشت صنعت نفت) در آبادان، بیمارستان شهید معرفی زاده در شادگان و بیمارستان ولیعصر در خرمشهر پذیرنده ی بیماران کرونایی هستند. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان