توسط یک استارت‌آپ؛

ارائه خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه فراهم شد

سرویس خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه توسط شرکت « بیمیتو- ازکی» رونمایی شد.

ارائه خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه فراهم شد

به گزارش تابناک، نشست خبری« بیمیتو- ازکی» امروز با اصحاب رسانه و خبرنگاران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست خدمات آنلاین « بیمیتو- ازکی» با حضور حامد ولی پوری (مدیر عامل) تیم لطیف (رییس هیات مدیره) و ارس اناری(عضو هیات مدیره) رونمایی شد.

این خدمات از 22 بهمن ماه سال جاری راه اندازی شده بود که امروز دوشنبه 11 اسفند ماه بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ارائه خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه فراهم شد

در این ویدیو کنفرانس چالش های مختلف صنعت بیمه مورد بحث قرار گرفت که در این گزارش به مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود. یکی از این چالش‌ها این است که اکثر کارشنان تعیین خسارت بیمه از بدنه خود شرکت هستند و مردم نگران این هستند که کارشناسان به نفع شرکت کار کنند که در این صورت مردم متضرر خواهند شد. در این میان خبر خوشی نیز به گوش می‌رسد که شرکت «بیمیتو» کارشناسان تخصصی بیمه مرکزی و مستقل را جهت تعیین خسارت وارد این کار کرده است.

همچنین با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی شرکت های بیمه حدود 85 درصد مبالغ دریافتی را بابت خسارت پرداخت می کنند با این این امر مهم باز هم مردم ناراضی هستند! همچنین برای جلوگیری از تقلب در این سرویس سعی کردیم که از تکنولوژی هوش مصنوعی در این صنعت بهره بگیریم تا درصد سوء استفاده و تقلب کاهش دهیم.

صنعت بیمه نسبت به صنایع دیگر سود دهی بیشتری برای مردم دارد چرا که با صرف هزینه در این زمینه در آینده به نفع آنها تمام می‌شود و با این کار کیفیت زندگی مردم و رشد اقتصادی کشور رونق می گیرد،یکی از چالش مهم دیگر این بود که مردم برای گرفتن خسارت مجبور می‌شدند که یک روز کامل را برای این امر مهم صرف کنند حال با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند به روش آنلاین و بدون هیچ هزینه‌ای مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند تا بعد از 24 ساعت موضوع بررسی و خسارت پرداخت می‌شود.

ارائه خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه فراهم شددر حال حاضر این خدمات در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و البرز ارائه می‌شود و بزودی در سراسر کشور توسعه پیدا خواهد کرد. همچنین در تلاش هستیم که در سال 1400 پرداخت خسارت بیمه آنلاین را به زیر 24 ساعت برسانیم.

سهولت در کار و پرداخت خسارت، وجود کارشناسان و ارزیاب مستقل بیمه مرکزی در این طرح، پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم عملیات، رضایت مشتریان، بدون تحویل داغی بجز موارد خاص از جمله مزایای این طرح بزرگ است.

ارائه خدمات آنلاین پرداخت خسارت بیمه فراهم شدلازم به ذکر است که شرکت «بیمیتو» با شرکت «ازکی» در سال 98 با هم ادغام شدند و در طی سه ماه توانست تحولات بزرگی را در صنعت بیمه ایجاد کند و در حال حاضر این دو با یک برند موفق مشغول به ارائه خدمات هستند.

گفتنی است در حال حاضر خدمات آنلاین « بیمیتو- ازکی» یک میلیون کاربر دارد و به گفته مدیران قرار است که این شرکت در سال 1402 وارد بورس شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان