کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

بدون شک می دانید که کولر گازی ها به عنوان یک سیستم تصفیه ی هوا شناخته شده اند که در فصل های گرم سال بیشتر برای خنک کردن محیط و تولید هوای خنک و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. اما شایان ذکر است که طی سال های اخیر به دلیل بهره گیری از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و کارآمد از آن ها می توان در فصل های سرد سال نیز به عنوان بخاری استفاده کرد.

بدون شک می دانید که کولر گازی ها به عنوان یک سیستم تصفیه ی هوا شناخته شده اند که در فصل های گرم سال بیشتر برای خنک کردن محیط و تولید هوای خنک و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. اما شایان ذکر است که طی سال های اخیر به دلیل بهره گیری از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و کارآمد از آن ها می توان در فصل های سرد سال نیز به عنوان بخاری استفاده کرد.

همچنین می دانید که برند ها و شرکت های مختلفی در دنیا وجود دارد که اقدام به تولید کولر گازی کرده اند و همواره انواع کولر گازی در مدل های مختلف با قابلیت ها و تکنولوژی های متفاوت و بسیار کاربردی را به بازار عرضه خواهند کرد. به عنوان مثال یکی از از برترین و بهترین برند های تولید کننده ی انواع کولر گازی را می توان برند گری دانست. این شرکت خوش نام و نشان از طریق طراحی و ساخت کولر گازی های مختلف و متفاوت توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به خود جذب کند. اکنون یکی از نماینده های این برند در ایران را می توان فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان به شمار آورد.

فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان  در یک نگاه

همانطور که گفتیم یکی از وبسایت هایی که نماینده ی این برند خوش نام و نشان در ایران می باشد وبسایت گری ایرانیان است که حدود 9 سال پیش در شهرستان بانه به عنوان نماینده ی فروش محصولات برند گری فعالیت خود آغاز کرد. همچنین به دلیل اینکه همواره محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند توانسته است کاربران خود را در هر نقطه ای از ایران راضی نگه دارد.

در واقع فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان طی سال های فعالیت خود با تکیه بر تجربه 9 ساله فروش و خدمات پس از فروش محصولات گری، تمامی سعی خود را بر آن داشته است که بهترین و به روز ترین مدل های کولر گازی و اسپلیت گری را با بهترین قیمت به بازار عرضه نماید.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

کولر گازی هایی که در گری ایرانیان وجود دارد

اگر به وبسایت گری ایرانیان نگاهی بیاندازید می بینید که تنوع کولر ها و مدل آن ها در آن بسیار زیاد می باشد. پس همواره دست شما در انتخاب کولر گازی مورد نظرتان باز است و می توانید محصول دلخواهتان را با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دوست دارید انتخاب کنید و تنها محدود به چند مدل نمی باشند. کولر گازی های موجود در این وبسایت شامل: کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، کولر گازی داکت، کولر گازی پرتابل و کولر گازی پنجره ای از برند خوش آوازه ی گری می شوند.

در اصل گری یک برند محبوب تولید کننده انواع سیستم های گرمایش و سرمایش و لوازم منزل است که در طول چند سال فعالیت خود موفقیت های زیادی را چه در بین الملل و چه در بازار ایران بدست آورده است؛ در واقع اگر قصد تهیه یک کولر گازی دیواری گری را دارید قطعا این نام می تواند هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بهترین گزینه باشد.

کولر گازی دیواری

کولر گازی های دیواری گری را می توان یکی از بهترین و معروف ترین کولر های تولید شده ی این برند دانست. این مدل از کولر ها از یک پنل داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل می شوند که پنل داخلی آن در فضای درون منزل و بر روی دیوار نصب می شود و همچنین یونیت خارجی آن را باید د فضای بیرون قرار داد. به علاوه از لحاظ ظاهری نیز بی نظیر هستند و از طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبایی بهره می برند. از ویژگی های اصلی این مل کولر می توان استفاده از کمپرسور های عالی، گاز مبردR410a  و R22  و همچنین ظرفیت های مختلف 9000 تا 36000 بی تی یو اشاره کرد.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

کولر گازی ایستاده

کولر گازی های ایستاده ی گری مدل دیگری از کولر هایی است که می توان در لیست محصولات موجود در وبسایت گری ایرانیان قرار داد. این کولر ها نیز از امکانات پیشرفته ای بهره می برد که پرتاب باد عالی و هوادهی فوق العاده را باید یکی از ان ها به شمار آورد. همچنین اگر دارای محیط های با متراژ بالا همچون منازل با متراژ بسیار زیاد ، بانک ها ، تالار ها ، رستوران ها و یا سالن های کنفرانس و سالن های اجتماع می باشید. این کولر گازی ایستاده با قدرت خنک کنندگی بالا می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده ی شما باشد.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

کولر گازی داکت

کولر گازی داکت گری نیز یکی دیگر از کولر های وبسایت نام برده شده است که همانند کولرگازی دیواری از دو بخش تشکیل شده است. اما با این تفاوت باید یونیت داخلی آن را در درون سقف کاذب قرار داد در نتیجه هم اینکه فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و هم اینکه مانند دیگر کولر ها زیاد جلوی دید قرار نمی گیرد. کولر گازی داکت گری مانند کولرهای آبی کانال کشی می شوند.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

کولر گازی پرتابل

این مدل کولر گازی را یکی از شاهکار های کمپانی گری باید دانست که در وبسیات گری ایرانیان نیز در دسترس می باشد. چراکه کولرگازی های پرتابل قابل حمل هستند می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. پس اگر برای محیط کوچکی می خواهید کولر گازی تهیه کنید به کولرگازی های پرتابل را که قابل حمل هستند و از دردسر نصب بهره نمی برند را به شما پیشنهاد می کنیم.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

کولر گازی پنجره ای

در نهایت آخرین مدل از کولر گازی های موجود در فروشگاه گری ایرانیان کولر گازی پنجره ای گری می باشد که انرژی مورد نیاز خود را برای تولید هوای خنک از طریق مصرف برق تامین می کند. در واقع همانطور که از نام این محصول پیداست باید ان را بر روی پنجره نصب کرد تا از قابلیت های آن نهایت استفاده را برد. به طور کلی سه بخش اصلی کمپرسور، اواپراتور و کندانسور در یک یونیت این مدل کولرگازی را تشکیل می دهند.

کولر گازی گری چه قابلیت هایی دارد؟

خرید کولر گازی از فروشگاه گری ایرانیان چه مزایایی دارد؟

با خرید کولر گازی از این وبسایت نام برده شده از امکانات و مزایایی همچون:

  • تضمین اصل بودن کالا با تایید اصالت کالا
  • 7 روز زمان بازگشت و مهلت تست محصول
  • پرداخت هزینه پس از دریافت محصول
  • پشتیبانی و پاسخگویی در 7 روز هفته و 24 ساعته
  • تحویل محصول در کمترین زمان ممکن
  • تنوع محصولات و مدل های مختلف کولر گازی
  • معرفی محصولات و ویژگی هایشان به صورت کامل
  • داشتن تخفیف های مختلف در مناسب ها و زمان های متفاوت
  • داشتن راه های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی

در نهایت اگر شما هم با خواندن این مطلب فوق العاده مجذوب این وبسایت بی نظیر شده اید می توانید با کلیک بر روی لینک www.greeiranian.com  وارد این روشگاه اینترنتی شوید و از تنوع محصولات آن نهایت لذت را ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان