جزیره قشم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی ظرفیت های خوبی دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مساحت قشم، فرصت‌های بسیار خوبی برای تولید محصولات نفتی و حتی توسعه فضای گردشگری در این جزیره موجود است.

جزیره قشم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی ظرفیت های خوبی دارد

به گزارش خبرآنلاین از قشم :  الله وردی دهقانی با بیان اینکه طی هفته گذشته همراه با جمعی از نمایندگان مجلس از منطقه آزاد قشم بازدید داشتیم گفت: این منطقه پتانسیل بسیار خوبی دارد و چنانچه بتوانیم برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم می توانیم فقط از طریق این جزیره واردات و صادرات را داشته باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جزیره قشم فرصت‌های بسیار خوبی در زمینه استفاده از انرژی‌های نو، تبدیل انرژی‌های فسیلی به انرژی الکتریکی دارد که میتوان با جذب سرمایه گذاری های خارجی از این فرصت‌ها استفاده بهینه داشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به مساحت قشم، فرصت‌های بسیار خوبی برای تولید محصولات نفتی و حتی توسعه فضای گردشگری در این جزیره موجود است.
براساس این گزارش، معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، هفته نخست اسفندماه با حضور در قشم از بخشی از پتانسیل های صنعتی، نفت و انرژی، گردشگری و عملیات های زیرساختی و عمرانی صورت گرفته در سطح جزیره بازدید کردند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان