نماینده عالی دولت از شهردار قزوین تقدیر کرد

استاندر قزوین از شهردار و سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به دلیل اقدامات و تعاملات منتج به کسب رتبه نخست کشوری برای استان در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری تقدیر کرد.

نماینده عالی دولت از شهردار قزوین تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) مدیریت بحران استانداری برگزار شد، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین از سیاوش طاهرخانی شهردار و شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به دلیل اقدامات و تعاملات منتج به کسب رتبه نخست کشوری برای استان در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری تقدیر کرد.

سیاوش طاهرخانی، شهردارقزوین در این جلسه اظهار کرد: پیرو هماهنگی میان شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی ترافیک سطح شهر را در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کنترل می‌کنیم و این هماهنگی بسیار اثرگذار است.

طاهرخانی در خصوص خدمات‌رسانی بخش حمل‌ونقل عمومی نیز بیان کرد: وسیله نقلیه عمومی کم نیست و به تعداد کافی وجود دارد؛ اما شهروندان به دلیل نگرانی از کرونا از آن استفاده نمی‌کنند گرچه شهرداری مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها را در حمل‌ونقل عمومی اجرا می‌کند.

شهردارقزوین با تاکید بر اینکه شهرداری قزوین وظایف ذاتی خود را برای استقبال از بهار انجام می‌دهد، افزود: ایمن‌سازی تردد برای سواره و پیاده را در نظر داریم و با جدیت آن را اجرایی می‌کنیم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان