ویدیوهای دیپ فیک تام کروز در تیک تاک با بیش از ۱۱ میلیون بار بازدید + ویدیو

طرفداران تام کروز بعد از انتشار یک سری ویدیو دیپ فیک از این ستاره هالیوودی، حیرت زده شده اند. این کلیپ ها که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شدند، تام کروز را در حال بازی گلف و انجام شعبده بازی نشان می دهند و تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بار در این پلتفرم اجتماعی دیده شده اند

ویدیوهای دیپ فیک تام کروز در تیک تاک با بیش از 11 میلیون بار بازدید + ویدیو

طرفداران تام کروز بعد از انتشار یک سری ویدیو دیپ فیک از این ستاره هالیوودی، حیرت زده شده اند. این کلیپ ها که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شدند، تام کروز را در حال بازی گلف و انجام شعبده بازی نشان می دهند و تاکنون بیش از 11 میلیون بار در این پلتفرم اجتماعی دیده شده اند. در این ویدیوها از تکنولوژی دیپ فیک برای ساخت ظاهر و صدایی بسیار شبیه بازیگر فیلم های Mission Impossible استفاده شده است.

انتشار یک سری ویدیو دیپ فیک تام کروز در شبکه اجتماعی تیک تاک طرفداران این ستاره هالیوودی را در بهت و حیرت فرو برده است.

سپس این شخصیت فیک یک سری حرکات از جمله بشکن زدن را در هنگام بازی گلف به نمایش می گذارد. در یکی از این سه کلیپ، تام کروز فیک دیده می شود که خندیده و به دوربین نگاه می کند و سپس به یکباره دست به شعبده بازی می زند. در ویدیو بعدی، این شخصیت دیپ فیک در حالی که یک سکه را در دست گرفته، چنین می گوید: «می خواهم کمی شعبده بازی به شما نشان دهم… این یک ترفند واقعی است». او در ادامه کاری می کند که سکه به یکباره ناپدید شود و بعد با لحنی خاص می گوید: «این همه اش واقعی است». این ویدیوها در یک حساب کاربری تیک تاکی به نام deeptomcruise آپلود شده که پس از انتشار این سه ویدیو بیش از 370,000 فالوور کسب کرده است.

انتشار یک سری ویدیو دیپ فیک تام کروز در شبکه اجتماعی تیک تاک طرفداران این ستاره هالیوودی را در بهت و حیرت فرو برده است.

در حالی که مشخص نیست که چه کسی پشت خلق این ویدیوهای دیپ فیک قرار دارد، بسیاری از بینندگان این ویدیوها از پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک اظهار نگرانی کرده اند. یکی از بینندگان این ویدیوها گفته است: «این موضوع از بامزه بودن به یک موضوع که باعث ترسم شده تبدیل شده است». دیگری نوشته است: «این دیپ فیک تام کروز به شکل ترسناکی عالی است. آینده عجیبی خواهیم داشت». ویدیوهای دیپ فیک، کلیپ های غیرواقعی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده و اکنون سال هاست شاهد تولید و انتشار آن ها هستیم.

انتشار یک سری ویدیو دیپ فیک تام کروز در شبکه اجتماعی تیک تاک طرفداران این ستاره هالیوودی را در بهت و حیرت فرو برده است.

در گذشته از شخصیت های برجسته دیگری برای ساخت ویدیوها دیپ فیک استفاده شده بود، از جمله جان اسنو که در یک ویدیو دیپ فیک به خاطر پایان یافتن سریال Game of Thrones از طرفداران این سریال عذرخواهی کرده بود. مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک نیز سوژه یک ویدیو دیپ فیک شده بود که در آن شخصیت غیرواقعی در مورد کنترل کردن داده های به سرقت رفته میلیاردها نفر صحبت می کرد. تاکنون تام کروز نسبت به ویدیوها دیپ فیک منتشر شده از او در شبکه تیک تاک واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: 10 زوج افسانه ای و دوست داشتنی سینمای هالیوود که برای بازی در کنار هم متولد شده اند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان