هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد/شرکت‌ها از وظایف خود شانه خالی نکنند

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان گفت: چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکت‌های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند.

هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد/شرکت‌ها از وظایف خود شانه خالی نکنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی دسینه در دیدار مدیران بیمه های استان هرمزگان با اشاره به بهبود و ارتقا فرهنگ بیمه در کشور و استان و تاثیر مستقیم آن در صنعت بیمه، افزود: هرمزگان از سهم خوبی در بازار بیمه کشور برخوردار است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اقتصادی هرمزگان خوشبختانه میانگین رشد صنعت بیمه در استان چشمگیر بوده و این نشانگر تلاش بیمه‌گران استان است.
وی با بیان اینکه هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکت های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند، عنوان کرد: حق بیمه ها نیز باید در استان مانده و در هرمزگان هزینه شود.
دسینه با اشاره به اینکه قطعا هزینه این سرمایه در هرمزگان نقش بسزایی در رشد و تغییر مدل توسعه استان خواهد داشت، عنوان کرد: به آینده صنعت بیمه در استان خوشبینم و با توجه به رشد اقتصادی هرمزگان می‌توان آینده روشنی برای صنعت بیمه در استان متصور بود.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان بیان کرد: دغدغه های بیمه‌گران استان را درک و آن را به وزارت متبوع انتقال خواهیم داد.
وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیازمند تعامل و همفکری است، اضافه کرد: ایجاد نگاهی یکپارچه در رشد هرمزگان حیاتی است و در این راه هرگز نباید قصور کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان