مجید صالحی هم به کرونا مبتلا شد

مجید صالحی بازیگر محبوب کشورمان طی انتشار پستی در اینستاگرام از ابتلایش به کرونا خبر داد و از مردم و نزدیکانش طلب بخشش و حلالیت کرد.

مجید صالحی هم به کرونا مبتلا شد

مجید صالحی بازیگر محبوب کشورمان طی انتشار پستی در اینستاگرام از ابتلایش به کرونا خبر داد و از مردم و نزدیکانش طلب بخشش و حلالیت کرد.

او با انتشار تصویر پیام دوستش که کرونا گرفتن و مرگ مجید صالحی را خواب دیده، نوشت: «این پیغام رو 2 ساعت پیش یک عزیزی از رفقای قدیم که دیر به دیر باهم تماس میگیریم و پیغام میذاریم ؛ یهویی برای من فرستاد، جالبه اینکه من هم جواب تست pcr ام مثبت شده و کرونا گرفتم(البته فعلاً از نوع خفیف) و ایشون طفلی خبر نداشت و گفت که برات صدقه دادم، رفتم به فکر این که مرگ چقدر نزدیکه، شاید با همین کرونا رفتنی باشم یا شاید به خاطر ناراحتی قلبی یا بر اثر تصادف و سانحه و…. علتها و دلایل دیگه واقعاً هیچکس از فردای خودش خبر نداره، پس با خودم گفتم چه خوبه اینجا از همه کسانی که ناراحتشون کردم، ناخواسته رنجوندم،(مثل عزیزانی که سر صحنه بودم نتونستم با لباس و گریم باهاشون عکس بگیرم) یا تو فکر بودم ودرگیر گرفتاریهای زندگی بودم متوجه نشدم ، برخورد خوبی نداشتم، یا لطف ومحبت بسیاری از شما دوستان جان رو نتونستم جبران کنم حلالیت بطلبم (البته عدد آزمایشم 30 هستش و نگران کننده نیست، حالا حالا متاسفانه باید تحملم کنید) خدا رو شکر بهانه ای شد عذرخواهی کنم و حلالیت بطلبم و بگم خیلی دوستتون دارم، امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر، (در ضمن دوستم طفلی خواب دیده بود ، مثل همه ماها که خوابهای جور واجور میبینم، گیر ندید خدایی نکرده بهش).»

مجید صالحی زاده 25 شهریور سال 1354 است. او پس از کسب دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک به کلاس‌های حمید سمندریان رفت تا حرفه بازیگری را به طور حرفه‌ای شروع کند. او با مجموعه سیب خنده راهش را به تلویزیون باز کرد و با مجید دلبندم به شهرت رسید. در سال‌های بعد او توانست علاوه بر ادامه بازیگری، کارگردانی را نیز تجربه کند و در این راه آثاری مانند موج و صخره، سه در چهار و ترش و شیرین و سال‌های دور از خانه را کارگردانی کرده است.

با توجه به ضایعه از دست دادن مهرداد میناوند و علی انصاریان این ویروس نشان داد سلبریتی و مردم عادی برایش فرقی ندارد و می‌تواند هر قشر جامعه را در دردسر بیاندازد. امیدواریم این بار این ویروس منحوس به بن بست بخورد و برای بازیگر خوب کشورمان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ابتلا به کرونا، قهرمان دنیای هنرهای رزمی ترکیبی را وادار به خداحافظی کرد

جهش های جدید کرونا؛ چه هستند و آیا واکسن های کرونا در برابر آن ها مؤثرند؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان