گلایه استاددانشگاه تهران از پلیس امنیت اخلاقی

پیگیر شدم که به پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه یک چمران اطلاع دهم، ضمن اینکه به این مراتب مقیدیم در این زمان در منزل بودیم و خودرو نیز در پارکینگ و اساساً خیابان اعجازی را تاکنون ندیده و در آن تردد نداشته‌ایم،

به گزارش «تابناک»، دکتر قاسم صافی استاد دانشگاه تهران در روزنامه اطلاعات نوشت: دوشنبه یازدهم اسفندماه 1399 پیامکی برای من از جانب پلیس ابلاغ شد، به این مضمون که مالک محترم خودروی شماره… در خودروی شما در آدرس زعفرانیه، خیابان اعجازی به تاریخ 11ر12ر1399 به وقت 13:18 عدم رعایت حقوق شهروندی (کشف حجاب) صورت گرفته است. ضمن درخواست و تأکید بر رعایت هنجارهای جامعه، ضروری است بر عدم تکرار آن اهتمام ورزید، بدیهی است در صورت تکرار آن، پیگیری انتظامی و قضایی اعمال خواهد شد.

پیگیر شدم که به پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه یک چمران اطلاع دهم، ضمن اینکه به این مراتب مقیدیم در این زمان در منزل بودیم و خودرو نیز در پارکینگ و اساساً خیابان اعجازی را تاکنون ندیده و در آن تردد نداشته‌ایم، بخصوص در شرایط ابتلا به بیماری کرونا که پیوسته سعی داریم به جز در ضرورت‌ها در منطقه خود سعادت‌آباد تحرکی نداشته باشیم و تدریس دانشگاهی را هم معمولاً در منزل انجام می‌دهیم.

مخاطب تلفن راهنمایی به شماره 21866720 با محبت احترام‌آمیز فرمود که به نزدیکترین کلانتری محل مسکونی خود اطلاع‌رسانی کنم. از پلیس راهنمایی میدان کاج نیز راهنمایی گرفتم و افسر محترمی ما را به کلانتری شماره 134 ایران زمین واقع در شهرک‌غرب راهنمایی کردند.

در مراجعه به کلانتری فرمودند که تا مدتی پیش به این موارد رسیدگی می‌کردند، اما همه اختیارات به پلیس امنیت واقع در خیابان وزرا واگذار شده است.

من که مدتی گرفتار کرونا بودم و در بیمارستان بستری و گرفتاری‌های آموزش مجازی و مسائل دیگر و ملاحظه ترافیک و نبود پارکینگ در محل وزرا و توجه به نداشتن مجوز طرح ترافیک آن منطقه در ذهنم تداعی شد بناگزیر به منزل بازگشتم و به نظرم رسید این مشکل را از طریق رسانه عمومی به اطلاع واحد مربوطه برسانم که لطفاً‌ تسهیلاتی در این موارد اشتباهی در مناطق برقرار کنند یا شماره تلفن پاسخگوی در متن پیام ثبت کنند که هم خودآگاهی از مراتب پیش آمده برای موارد اشتباهی به دست آورند و از وقتشان نیز صرفه‌جویی شود و هم شهروندان، گرفتار ناامنی ذهنی و اجتماعی و تردد در رفت و آمد و تضییع وقت و حرمت آنان نشود و اثرات مطلوبی در قالب رویه‌های اجرایی به سطح بالاتری از ارتقای کیفیت و خدمت‌رسانی پیش آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان