اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد

مدیر اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی از شروع عملیات اجرایی شبکه داخلی آب آشامیدنی روستای دستگرد دهستان چغاخور خبر داد.

اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد

  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،   فردین چهرازی گفت: در راستای تکمیل عملیات اجرایی تامین آب آشامیدنی  مجتمع  سیبک در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن پروژه تعویض شبکه آب شرب روستای دستگرد پس از انجام مراحل قانونی شروع شد.
      مهندس چهرازی اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد به طول بیش از 2 هزار متر با لوله های پلی اتیلن سایز 75 و 63 میلی متری و نصب بیش از هفتاد فقره انشعاب را از جمله عملیات اجرایی این پروژه برشمرد.
      نامبرده ضمن تشکر از همکاری های اعضای محترم شورای اسلامی و مردم خوب روستای دستگرد افزود: در جهت اجرای بهتر و سریعتر این پروژه می طلبد ضمن تعامل بیشتر با پیمانکار پروژه اهالی محترم این روستا هر چه سریعتر با مراجعه به اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی و ارائه مدارک لازم نسبت به خرید انشعاب آب اقدام نمایند.
    وی گفت: از آنجایی که براساس سیاستهای ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین آب روستاها در قالب مجتمع های روستایی انجام می گیرد این روستا نیز از مجتمع سیبک توسط ایستگاه پمپاژ بین راهی تامین آب می گردد.
   مدیر اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی برآورد مالی این پروژه را در قرارداد با پیمانکاری که شروع بکار نموده حدود   000/000/000/4 ریال اعلام کرد.
   قابل ذکر است مجتمع  شش روستایی سیبک روستاهای دستگرد جدید –  سیبک –  سیف آباد –  دستگرد قدیم –  متویی و احمد آباد را در دهستان چغاخور واقع در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن  استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت  4700  نفر تامین آب می نماید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان