ورزش خانوادگی در بوستان‌های تهران

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: نوروزگاه خانواده محور و مجازی توسعه ورزش همگانی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۵اسفند ماه در سطح پایتخت آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به منع تردد نوروزی درصدد هستیم تا طرح ورزشی پیاده روی و طناب زنی(طرح پویا) خانوادگی را به صورت حضوری در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 18 کلانشهر طرح طناب زنی تهران را دریافت کرده اند گفت: طناب زنی بهترین روش برای سلامتی جسم محسوب می شود چرا که با کمترین امکانات می توان فقر حرکتی را در سطج جامعه از بین برد.

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: در نظر داریم تا با برنامه های ورزشی خانواده محور به صورت پهنه ای در بوستان های شهر، جوانمردان، پردیسان، دریاچه خلیج فارس، ولایت، ملت، نیاوران، سرخه حصار و پلیس تا 15 فروردین نشاط را برای ساکنان پایتخت به ارمغان آوریم.

سلیمانی تاکید کرد: همچنین در قالب این برنامه نوروزی این نهاد نیز برگزاری مسابقات مجازی را در قالب لیگ بازی های رایانه ای از 20 اسفند تا 20 فروردین سال آینده برای علاقه مندان برگزار کند.

وی ادامه داد: برپایی برخی نمایشگاه های تفریحی و عکاسی نیز از دیگر رویکرد های مهم سازمان ورزش در ایام نوروز است تا بتوان با ثبت لحظه ها نیز حس مشارکت را میان شهروندان تشویق کرد.

35هزار شهروند در دوشنبه های ورزشی شرکت کردند

سلیمانی با بیان اینکه طرح «دوشنبه های ورزشی» از 2سال پیش در پایتخت اجرایی شده گفت: تا کنون افزون بر 35 هزار زن و مرد روزانه از 7 تا 8 صبح در ایستگاههای ورزش شهروندی پایتخت حضور داشته و به ورزش همگانی می پردازند.

معاون سازمان ورزش شهرداری افزود: با شیوع کرونا و کاهش فعالیت های جمعی این برنامه ورزشی در سال اخیر با محدودیت هایی توسط ستاد ملی کرونا همراه بود که توانستیم 46 هفته آن را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه طرح دوشنبه های ورزشی هم اینک به صورت جهانی در حال برگزاری است گفت: طبق اعلام سازمان جهانی ورزش شهروندی، این طرح به نام کشورمان با همان شیوه در کشورهای متعددی از جمله ژاپن هر هفته برگزار می شود.

سازمان ورزش شهرداری بیش از 200 مجموعه آبی و چند منظوره را سطح پایتخت در اختیار خود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان