استاندار همدان: غار علیصدر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعطیل است

استاندار همدان از تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها در کل کشور کاهش پیدا کرده و این موضوع معنایی جز افزایش و گسترش ویروس کرونا نخواهد داشت.

استاندار همدان: غار علیصدر تا اردیبهشت ماه 1400 تعطیل است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی با بیان اینکه تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است گفت: اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان که در شصتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا سخن می گفت، افزود: با  توجه به ایام پایانی سال که مراجعات به بازار زیاد شده و هم سفرهای نوروزی در پیش است، رعایت پروتکل ها بهداشتی حتما باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی است گفت: تمام فعالیت‌ها منطبق بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده، انجام می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌های جدیدی در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها و بخش‌ها اعمال نخواهد شد گفت: گروه‌های شغلی مختلف می‌توانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تعطیلی بازار مطرح نیست.

وی با بیان اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند و تغییری در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد اظهار داشت: با توجه به اینکه استان همدان مقصد گردشگری است، ضرورت دارد پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.

شاهرخی با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت تیم‌های بازرسی‌ها به منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود و تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان ممنوع است‌.

وی با بیان اینکه 70 درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان از تماس‌های درون خانوادگی است، یادآور شد: از مردم استان  همدان که با رعایت پروتکل‌ها باعث شدند تا وضعیت موجود ثابت بماند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان: غار علیصدر تا اردیبهشت ماه 1400 تعطیل است

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان