هشدار قاطع وزیر دفاع به اسرائیل: تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

مهر نوشت: وزیر دفاع گفت: صهیونیست‌ها بدانند که اگر غلط اضافه کنند با اشاره فرماندهی معظم کل قوا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

هشدار قاطع وزیر دفاع به اسرائیل: تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که صبح امروز در مرکز همایش‌های امام علی (ع) شهرک امام خمینی ره برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است. الگوی ماندگار برای همه نسل‌ها.

امیر حاتمی ادامه داد: در دنیای امروز قدرت در جهانِ حاکم جز زبان زور نمی‌فهمد و اگر کسی قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وزیر دفاع گفت: امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی از همه ابعاد مختلف قدرت برخوردار است که از آن جمله می‌توان به قدرت منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت اشاره کرد. گروه‌های مقاومتی که نتیجه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیچ کسی در منطقه رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهد و آنها مجبور شده‌اند دور خود دیوار بکشند. البته آنها از سر استیصال گاهی ایران قدرت‌مند را تهدید می‌کنند اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آنها در حد و اندازه ما نیستند و اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امیر حاتمی گفت: آنها می‌دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلط اضافه کنند با اشاره فرماندهی معظم کل قوا این طرح اجرایی می‌شود.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان