واکنش صیادمنش به درخشش فوق‌العاده

دو بازیکن ایرانی ستاره های لیگ اوکراین هستند.

واکنش صیادمنش به درخشش فوق‌العاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اللهیار صیادمنش بهترین بازیکن ماه فووریه لیگ اوکراین شد. این جوان ایرانی در بازی هفته گذشته تیمش حرکتی کرد که با تعریف و تمجید رسانه های این کشور همراه شد. او از محوطه خودی توپ را گرفت و با پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف توانست یک گل زیبا بسازد.این تکمیل کننده کار او بود. اللهیار حالا توضیحاتی درباره آخرین وضعیتش می دهد.

شانس دو جام

خداروشکر زوریا امسال وضعیت خوبی دارد. در رده سوم جدول لیگ اوکراین هستیم، البته با یک بازی کمتر. در جام حذفی هم هم به مرحله نیمه نهایی رسیده ایم. شانس قهرمانی در هر دو جام را داریم. می توانیم دو جام امسال به دست بیاوریم.

خوشحال کننده است

وضعیت خودم در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است. همراه با تیم بازیکن هفته و البته بازیکن ماه باشگاه شدم. از این بابت خیلی خوشحالم. به خاطر اینکه توانستم به تیمم کمک زیادی کنم و به روند رو به رشد و خوب خودم برگشتم. توانستم توانایی ام را نشان دهم و این برایم خوشحال کننده است. همه چیز در زوریا خوب پیش می روم. امیدوارم که ادامه دار باشد.

رابطه خوبی بین ماست

من و شهاب؟ما قبل از اینکه همبازی شویم با هم برخورد داشیتم. الان ولی همبازی هستیم. رابطه خیلی خوبی بین ماست. هم در زمین و هم بیرون زمین رابطه خیلی خوبی داریم. وقت آزادمان را با هم می گذرانیم. وقتی که در تمرین هستیم با هم حرف می زنیم و قطعا این به هر دوی ما کمک می کند.

252 252

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان