فرهاد ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی در اولین بازی به عنوان سرمربی استقلال موفق شد فولاد را شکست دهد.

فرهاد 1400

کوروش تشت زر*: سال 99 برای ایران عزیزمان آنقدر نحس بود که دوست دارم از مدل جدید استقلال با نام فرهاد مدل 1400 یاد کنم.

فرهاد در روزی که بیش از استقلال به سه امتیاز این بازی نیاز داشت تا در چند جبهه همزمان پیروز شود به حیاتی ترین سه امتیاز دوران مربی گریش دست یافت و به شیرین ترین فرهاد کره زمین تبدیل شد ..

مجیدی امروز با فرهاد دیروز تفاوت های بسیاری داشت و نشان داد که از اشتباهات گذشته درس گرفته و این تحول فکری و درونی نوید روزهای خوب را برای استقلال مظلوم به ارمغان خواهد آورد و بردن فولاد در دیداری شش امتیازی که شطرنج مربیان بود کار ساده ای نبود ..

ضمن خسته نباشید به محمود عزیز و کادر زحمتکشش که هر چه در توان داشتند گذاشتند و بی انصافیست اگر زحمات آنان را نادیده بگیریم ..

گرچه هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد مجیدی زود است و قطعا از لحاظ فنی در دو روز نمیتوان تحولی ایجاد کرد اما شوک روانی و شانتاژ روحی که فرهاد با توجه به شناخت قبلی که از بازیکنان داشت امروز تاثیر گذار بود و استقلال امروز ابهت و شخصیت تیم برنده را داشت و ترس و لرز فرو ریختن آشیانه آرزوهایمان را مثل قبل نداشتیم.

هنوز از نقطه نظر فنی با استقلالی که انتظارش را داریم فاصله داریم اما پتانسیل رسیدن به این مهم را داریم و امروز فرهاد متفکرانه و منطقی تیمش را هدایت کرد و تعویض هایش هدفمند و تاثیر گذار بود.

آرامش فرهاد کنار زمین با قبل تفاوت بسیاری داشت و شوق و میل به پیروزی و عرق و علاقه بازیکنان نسبت به موفقیت فرهاد در چهره بازیکنان و نحوه عملکردشان کاملا مشهود بود.

تجربه کمالوند و ریزه کاری های معروفش در کنار دیگر اعضای کادر فنی می‌تواند کمک بسیاری در ادامه راه برای فرهاد و استقلال باشد.

مصاحبه مطبوعاتی فرهاد بعد از بازی نکات بسیار مهمی داشت که نشان داد فرهاد انتظارات هواداران را بخوبی میداند و قطعا حمایت مدیریت ٫ پیشکسوتان عزیز و هواداران صبورمان می‌تواند کمک بسیاری برای رسیدن به امال و آرزوهایمان باشد.

گرچه قویا اعتقاد دارم فرهاد به یک بازیساز مقتدر که بار هجومی تی را به دوش بکشد احتیاج دارد اما باید به او فرصت داد تا شاید با نفرات موجود هم بتواند بهترین بهره و بازدهی ممکن را در فاز هجومی از تیمش بگیرد.
حمایت از فرهاد و کادرش کمترین کاری است که همه ما باید در این برهه از زمان انجام دهیم تا بامید خدا استقلال بتواند به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

*کوروش تشت زر بازیکن اسبق استقلال و سردبیر نشریه دنیای ورزش تورنتو

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان