خلعتبری:گل های مشکوک؟با تمام وجود بازی کردیم

فارس نوشت:مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در مورد صحبت‌های سرمربی آلومینیوم نمی‌توانم نظری بدهم ولی ما با تمام وجود بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، تیم ما شایستگی این را داشت.

خلعتبری:گل های مشکوک؟با تمام وجود بازی کردیم

محمدرضا خلعتبری در خصوص بازی روز گذشته سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی مقابل تیمی که مدت زیادی نباخته داریم. آخرین باخت این تیم مقابل استقلال و در تهران بود. می دانستیم بازیکنانی دارد که برای امتیاز گرفتن سخت تلاش می کنند.

وی با اشاره به برد 6 بر یک، افزود: از 10نفره شدن حریف نهایت استفاده را کردیم. باید واقعیت را گفت؛ خودمان هم فکر نمی کردیم این نتیجه رقم بخورد اما برای گرفتن سه امتیاز به زمین رفته بودیم تا شرایطمان را در جدول حفظ کنیم. خداراشکر توانستیم دستورات کادرفنی را به نحو احسن در زمین انجام بدهیم و به برد برسیم.

مهاجم تیم سپاهان در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی وارد دروازه حریف کرد، گفت: در تمرینات روزی ضربات ایستگاهی کار می کنیم.  طبیعی است وقتی تمرین کنید، در شرایط بازی هم می توانید نهایت استفاده را ببرید. خوشحالم که تونستم گلزنی کنم ولی وقتی تیمی به گل می رسد حاصل زحمات همه بازیکنان است.

وی در مورد دادن پاس گل در این بازی گفت: در بهترین شرایط سجاد شهباززاده را دیدم و به او پاس دادم. امسال شرایط او خیلی خوب است و امیدوارم این روند را ادامه بدهد تا همه ما و هواداران را خوشحال کند.

خلعتبری در مورد شادی پس از گل محمد محبی که روی سر او پرید و بسیاری با دیدن این صحنه ابراز نگرانی کردند، گفت: (با خنده) به هرحال این اتفاقات ممکن است در شرایط بازی پیش بیاید. حواسم به محبی بود. هیچ اتفاقی برایش نمی افتاد. خیال همه راحت باشد!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه سرمربی آلومینیوم بعد از بازی اعلام کرد تمام گل هایی که خوردند مشکوک بود، اظهار داشت: من اصلا در این مورد صحبت نمی کنم چون حق اظهار نظر ندارم. او سرمربی آلومینیوم است و می تواند هر صحبتی را در مورد بازیکنان خودشان مطرح کند. من دخالتی نمی کنم اما ما تمام تلاشمان را کردیم که پیروز میدان باشیم. وقتی تیمی عقب می افتد و 10 نفره می شود طبیعی است که برای جبران کردن تلاش می کند.

وی تصریح کرد: ما 11 نفره بودیم و با تعویض هایی که داشتیم بازی ما دگرگون شد. شرایطمان خیلی بهتر شد. 3گل زده بودیم و توانستیم 3گل دیگر بزنیم. من در مورد صحبت های سرمربی آلومینیوم نمی توانم نظری بدهم ولی ما با تمام وجود بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما شایستگی این را داشت.

خلعتبری در مورد بازی سپاهان در جام حذفی مقابل مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان کادرفنی قوی و بازیکنان خوبی دارد. همه از کارفنی محمد ربیعی تعریف می کنند و در کنار او هم مجتبی سرآسیایی است که مربی من بود، می دانیم از نظر فنی قوی هستند و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند. کار خیلی سختی مقابل این تیم داریم. یک بار در لیگ و یک بار هم در بازی دوستانه با هم بازی کردیم. نقاط ضعف و قوت هم را می شناسیم و به نظم بازی خوبی می شود. ان شالله هر تیمی شایستگی داشته باشد پیروز میدان شود.

 مهاجم سپاهان در خصوص اینکه این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و تنها به خاطر تفاضل گل در صدر جدول قرار نگرفته، عنوان کرد: ما برای موفقیت تیم با تمام وجود کار می کنیم. تیم ما امسال این شایستگی را دارد که به قهرمانی برسد ولی کار خیلی سختی داریم. حریفان و بازی های خیلی سختی را پیش رو داریم. الان در مورد قهرمانی صحبت نمی کنیم ولی برای بردن و گرفتن سه امتیاز تمام تلاشمان را به کار می گیریم. الان فقط به جمع کردن امتیازات فکر می کنیم که جایگاهمان را در جدول حفظ و ان شاالله در آخر فصل یک قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

خلعتبری در مورد اینکه بسیاری معتقدند جنگ اصلی قهرمانی بین سپاهان و پرسپولیس است، اظهار داشت: هم پرسپولیس و هم استقلال، تراکتور و فولاد مدعی هستند. همه تیم ها خوبند و پشت سر هم هستند. فاصله ها کم است و تیم ها به هم نزدیکند. ممکن است با یک برد یا یک باخت شرایط عوض شود. ولی ما تلاشمان را می‎ کنیم که تا آخر فصل بالای جدول بمانیم و به امیدخدا به قهرمانی برسیم.

وی در مورد بحث انتقال به تیم نساجی مازندران گفت: صحبت هایی مطرح شد و به باشگاه سپاهان هم نامه زدند. اما شرایط به گونه ای نشد که بتوانم به نساجی بروم. با محرم نویدکیا هم صحبت کردم که اگر شرایط مهیا است به آنجا بروم و او گفت بهتر است با باشگاه صحبت کنی. از هم استانی های عزیزم می خواهم که شرایط را درک کنند. باید می ماندم و به سپاهان کمک می کردم. ما امسال بازیکن ورودی نداشتیم. چند بازیکن هم از تیم خارج شدند و جدایی در این شرایط درست نبود.

مهاجم سپاهان تصریح کرد: سپاهان خانه من است. شرایط در اینجا برایم خوب است. چند سال در این تیم بازی کرده بودم، دو قهرمانی به دست آوردم و بهترین روزهای فوتبالم را در سپاهان و همچنین ذوب آهن داشتم. برای نساجی آروزی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند در بازی های آینده موفق باشند. با تمام وجود از خدا می خواهم نساجی تمام بازی هایش را ببرد و در لیگ برتر بماند.

خلعتبری در خصوص اینکه برخی معتقدند با مطرح شدن پیشنهاد نساجی دلش با سپاهان نیست اما با عملکرد خوبی که دیروز داشت پاسخ خوبی به این ادعا داد، گفت: اصلا اینطور نیست. من هرکجا باشم با تمام وجود برای تیمم بازی می کنم. در سپاهان که شرایطش کاملا برایم فرق دارد. خداراشکر تا آنجا که در توانم بود برای تیم بازی کردم. امیدوارم امسال فصل خوبی داشته باشیم و درپایان فصل هم به قهرمانی برسیم و دل هوادران سپاهان را شاد کنیم.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان