امیر حاتمی به تهدید اسرائیلی ها واکنش قاطع نشان داد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران: اسرائیل نمی‌داند بداند اگر اشتباهی از آن‌ها سر بزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

امیر حاتمی به تهدید اسرائیلی ها واکنش قاطع نشان داد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد: قدرت موضوعی است که اگر آن را در دنیای امروز که زورمداران بر آن حاکمند و جز زبان قدرت نمی‌فهمند، اگر کسی نداشته باشد، در ضعف و زبونی خواهد بود. قدرت تنها راه استقلال و عزیز ماندن است؛ قدرت ابعادی دارد که بعضی‌ها آن را به قدرت نرم و نیمه سخت و سخت تقسیم می‌کنند. 

وزیر دفاع ایران افزود: از وجوه برجسته قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، قدرت منطقه‌ای و محور مقاومت است که از میوه‌های شیرین آن گروه‌های مقاومت در نقاط مختلف است که شکل گرفته و این محصول نرم قدرت انقلاب اسلامی است. طعم این میوه را بیش از هرکسی، اسرائیل می فهمد که از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه‌هایش متوقف شده و مجبور شده دور خود دیوار ‌بکشد. 

وی با اشاره به تهدیدات اخیر از سوی اسرائیلی ها عنوان کرد که تهدید اسرائیلی ها مشخصاً از سر استیصال است و رهبر انقلاب سال‌ها پیش به خوبی پاسخ آنها را داد که اسرائیل دشمن اصلی ایران نیست و در حدی نیست که با جمهوری اسلامی دشمنی کند، اسرائیل می‌داند و اگر نمی‌داند بداند اگر اشتباهی از آن‌ها سر بزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

امیر حاتمی تاکید کرد: این امر فرماندهی کل قوا به دقت اجرا شده است و این امر تبدیل به طرح شده و با یک اشاره فرماندهی اجرا می‌شود. من به آن‌ها توصیه می‌کنم حتی در زبان هم این اشتباه را نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان