تسلا یک پلتفرم اجتماعی برای صاحبان و طرفداران خودروهایش راه‌اندازی کرد

ارزشمند برند خودروسازی در جهان، تسلا از سال ۲۰۱۵ دارای فروم رسمی برای طرفداران و صاحبان خودروهایش است، اما در آینده نزدیک این فروم تعطیل می‌شود و جای خود را به یک پلتفرم اجتماعی می‌دهد.

تسلا یک پلتفرم اجتماعی برای صاحبان و طرفداران خودروهایش راه‌اندازی کرد

ارزشمند برند خودروسازی در جهان، تسلا از سال 2015 دارای فروم رسمی برای طرفداران و صاحبان خودروهایش است، اما در آینده نزدیک این فروم تعطیل می‌شود و جای خود را به یک پلتفرم اجتماعی می‌دهد.

فروم‌های تسلا در تاریخ 25 اسفند تعطیل می‌شوند و بجای آن، کاربران از یک پلتفرم اجتماعی جدید به نام «Tesla Engagement Platform» استفاده خواهند کرد. این میکروسایت برای صاحبان و طرفداران محصولات این برند طراحی شده و هم اکنون دارای چندین پست است.

تسلا این پلتفرم را محلی برای تیم سیاست‌گذاری عمومی این کمپانی و همچنین صاحبان خودروهای این برند معرفی کرده:

«Engage Tesla یک پلتفرم جدید برای تیم سیاست‌گذاری عمومی تسلا و همچنین کلوب‌های صاحبان خودروهای این برند است. هدف این پلتفرم ایجاد یک پایگاه دیجیتال برای تمام کارهای ما و راحتی اعضای جامعه تسلا برای اطلاع از مواردی است که برای ما مهم محسوب می‌شوند. اقدامات مناسبی انجام دهید و در جریان باشید. امیدواریم که با ما همراه باشید.»

در این پلتفرم اجتماعی شما می‌توانید برای پست‌ها کامنت گذاشته و همانند فیسبوک، نوشته دیگران را لایک کنید. افراد همچنین می‌توانند در این پلتفرم اجتماعی، دیگران را دنبال کنند.

تسلا

این پلتفرم قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، برای مثال فاقد ویژگی پیام‌رسان است، امکان آپدیت استاتوس وجود ندارد و همچنین نمی‌توانید به وسیله آن تصاویر یا ویدیو به اشتراک بگذارید.

اگرچه با چنین نقص‌هایی مواجه هستیم، اما به نظر نمی‌رسد که تسلا به دنبال ارائه یک پلتفرم مشابه دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد و بجای اینکار، می‌خواهد تنها مشتریان را در جریان کارهایش قرار دهد و همچنین از آن‌ها بازخورد بگیرد تا در محصولات آینده‌اش از همین بازخوردها استفاده کند.

در حالی که تسلا کاربران فروم‌ها را به مهاجرت به پلتفرم جدیدش تشویق می‌کند، تمام کاربران از چنین اقدامی راضی نیستند و به علت برخی محدودیت‌ها نمی‌خواهند از پلتفرم Tesla Engagement Platform استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان