آغاز حوادث چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند

سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال اورژانس تهران از مصدومیت ١١ تن در تهران از ابتدای اسفند ماه تا کنون خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سید مهرسروش در گفت و گو با ایسنا، در باره برنامه های اورژانس تهران در خصوص کاهش صدمات چهارشنبه سوزی آخر سال اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش با دستور دکتر صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران یکسری اقدامات مرتبط با چهارشنبه آخر سال آغاز شد.

وی ادامه داد: ٣٩ درصد از مصدومان سال گذشته در میانگین سنی 6 تا ١٨ سال بودند و با توجه به اینکه کلاس های درسی این افراد به صورت مجازی برگزار می شود، طی هماهنگی با آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران، محتوای آموزشی، بنر و... را برای بارگزاری در سامانه های شاد فرستادیم.

وی افزود: برای مساجد، شهرداری ها و ارگان های مختلف نیز محتوای تولید شده فرستاده شد که در سامانه های مجازی نیز بارگزاری شود.

سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال گفت: بیش از ١ میلیون و 5٠٠ هزار نفر از موارد بارگزاری شده، چه در سامانه شاد و چه در سامانه های دیگر دیدن کردند و امیدوارم تاثیر گذار بوده باشد و شاهد کاهش مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال باشیم.

مهرسروش افزود: به نسبت سال های گذشته که در سال ٩5 در سطح حدود 4000 مصدوم داشتیم آمارها کاهش یافته است و سال ٩٧ نیز آمار پایین آمد و حدودا نصف شد. البته با وجود اینکه سال گذشته به خاطر مبحث کرونا آمار مصدومان کاهش یافت، اما متاسفانه آمار نقص عضو و فوتی ها نسبت به سال 97 افزایش یافته بود.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند در تهران هفت ماموریت مرتبط با چهارشنبه آخر سال داشتیم که حدودا ١١ نفر طی آن مصدوم شدند. از این تعداد ٩ نفر به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر در محل درمان شدند. همه این ١١ نفر مرد بودند و بیشتر این افراد دچار تروما یا سوختگی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان