نظارت جدی فدراسیون پزشکی ورزشی بر اجرای پروتکل های بهداشتی

سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران نوشت: غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در چهل و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تاکید کرد که نظارت این فدراسیون بر اجرای پروتکل های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

نظارت جدی فدراسیون پزشکی ورزشی بر اجرای پروتکل های بهداشتی

در این جلسه که ظهر امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور اعضای ستاد برگزار شد، دکتر نوروزی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و تمام دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری مسابقات و اردوهای ملی به خوبی و با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی در حال پیگیری است و همکاران ما با جدیت اجرای پروتکل های بهداشتی را زیر نظر دارند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: بدیهی است هرجا احساس شود پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود اقدام لازم صورت می گیرد.

دکتر نوروزی همچنین تصریح کرد: موضوع پایش سلامت ورزشکاران کاندیدای شرکت کننده در بازی های المپیک نیز با دقت در حال انجام است.

در این جلسه پس از آنکه گزارش از اقدامات انجام شده ارائه شد آخرین شرایط پاندمی کرونا در سطح کشور، ارائه خدمات آموزشی به ورزشکاران المپیکی و دیگر مباحث مرتبط با کرونا در ورزش کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان