تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰S رسما اعلام شد

شیائومی می‌خواهد مدل جدیدی از سری می ۱۰ را با نام شیائومی می ۱۰S معرفی کند. امکان رزرو این گوشی از شنبه همین هفته روی فروشگاه JD.com فراهم شد و حالا شیائومی رسما تایید کرده که می ۱۰S را ۲۰ اسفند در چین معرفی می‌کند. به‌علاوه، سه ویژگی کلیدی این گوشی از سوی مدیرعامل شیائومی تایید شده‌اند.

تاریخ معرفی شیائومی می 10S رسما اعلام شد

شیائومی می‌خواهد مدل جدیدی از سری می 10 را با نام شیائومی می 10S معرفی کند. امکان رزرو این گوشی از شنبه همین هفته روی فروشگاه JD.com فراهم شد و حالا شیائومی رسما تایید کرده که می 10S را 20 اسفند در چین معرفی می‌کند. به‌علاوه، سه ویژگی کلیدی این گوشی از سوی مدیرعامل شیائومی تایید شده‌اند.

«لی جون»، موسس و مدیرعامل شیائومی می‌گوید می 10S از چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام استفاده می‌کند. این گوشی بلندگوی Harmon Kardon خواهد داشت و طراحی خود را از می 10 اولترا الهام گرفته است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که می 10S در سه رنگ مشکی، سفید و آبی از راه می‌رسد. موبایل جدید شیائومی همچنین دوربین چهارگانه‌ای خواهد داشت که لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی می 10S همان موبایلی است که با شماره مدل M2012J2SC در مراجع چینی TENAA و 3C هم رویت شده بود. این مراجع نشان دادند که می 10S نمایشگر 6.67 اینچی، اندروید 11 و یک باتری 4680 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که سایر مشخصات این گوشی می‌تواند شبیه می 10 5G باشد.

شیائومی می 10 5G نمایشگری 6.67 اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن +FHD دارد. این گوشی برای دوربین سلفی از یک دوربین 20 مگاپیکسلی و در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای با یک سنسور 108 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این پرچمدار یک باتری 4780 میلی آمپر ساعتی دارد که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. شیائومی گوشی می 10 5G را با چیپست پرچمدار قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 روانه بازار کرد.

گفتنی است که شیائومی در اوایل دی ماه از می 11 با اسنپدراگون 888 و قیمتی کمتر از 650 دلار رونمایی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان