تلویزیون ال جی ۵۵SM۹۰۰۰

تلویزیون ال جی مدل ۵۵SM۹۰۰۰ یکی از تلویزیون‌هایی است که توسط برند ال جی در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش تلویزیون ال جی ۵۵SM۹۰۰۰ سایز ۵۵ اینچ دارد و از نوع صفحه نمایش تخت محسوب می‌شود.

تلویزیون ال جی مدل 55SM9000 یکی از تلویزیون‌هایی است که توسط برند ال جی در سال 2019 به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55SM9000 سایز 55 اینچ دارد و از نوع صفحه نمایش تخت محسوب می‌شود. این تلویزیون برای سالن‌ها و محیط‌های بزرگ و متوسط گزینه مناسبی است. تلویزیون 2019 ال جی 55SM9000 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی میکند. کیفیت تصویر 4K از تراکم پیکسلی بالایی برخوردار است و می‌تواند تصاویر و محتوا‌ها را به صورت زنده و واقعی برای کاربران ارائه دهد به گونه‌ای که شما تمامی صحنه‌ها را به صورت واقعی در کنار قیمت تلویزیون dubaikoochooloo دریافت می‌کنید و احساس می‌کنید که در صحنه‌ها قرار گرفته‌اید. تلویزیون 4K ال جی 55SM9000 مجهز به فناوری نانوسل است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند. منظور از HDR همان محدوده دینامیکی بالا است که با استفاده از تصاویر به صورت درخشان تر و با کنتراست بالاتری برای کاربران ارائه شود به همین دلیل کاربران تمامی جزئیات ریز و دقیق صحنه‌ها و تصاویر را دریافت می‌کنند. تلویزیون 4K‌ سامسونگ ال‌جی مجهز به رزولوشن 2160 * 3840 است و تمامی تصاویر را به صورت طبیعی و با جزئیات فراوان ارائه می‌دهد. این تلویزیون از طیف گسترده ای از رنگ‌ها پشتیبانی کرده و مجهز به فناوری Local Dimming می‌باشد. ال جی تلویزیون 55SM9000 را به پردازند هوشمند آلفا مجهز نموده است. وجود این پردازنده باعث شده است که تمامی نوحه‌های تصویری از بین برود و در نتیجه تصاویری کاملاً شفاف و واضح برای کاربران ارائه شود. ال جی تلویزیون 55SM9000 را به سیستم عامل webOS مجهز نموده است. همچنین این محصول مجهز به هوش مصنوعی است و با وجود قابلیت وای فای کاربران به راحتی می‌توانند به اینترنت متصل شده و وبگردی کنند. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 دارای قابلیت بلوتوث است و از سیستم صوتی با کیفیتی پشتیبانی می‌کند. این محصول مجهز به فناوری دالبی اتموس و دستیارهای صوتی الکسا و Google Assistant پشتیبانی کرده و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

تلویزیون ال جی 55SM9000

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ 55SM9000

تلویزیون ال جی ای 55SM9000 از زاویه دید گسترده ای برخوردار است این محصول پنل ips دارد و با وجود این پنل شما می‌توانید تصاویر و محتواها را از زاویه دید غیر مستقیم مشاهده کرده و کیفیت تصاویر را به همان شکل اولیه دریافت نمایید. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM9000 همانند یک قاب عکس بر روی دیوار خانه شما عمل می‌کند. این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و با وجود پردازنده هوشمند آلفا 7 می‌تواند تمامی تصاویر و محتوا را با سرعت و قدرت بالا تجزیه و تحلیل نموده و کیفیت آنها را افزایش دهد. تمامی تصاویر پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM9000 کاملا واقعی و طبیعی است و با وجود این پردازنده که مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کند شما تمامی محتواها را با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 تمامی تصاویر را به صورت واضح و روشن همراه با جزئیات فراوان برای کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و از تراکم پیکسلی و بالایی برخوردار است. یکی از قابلیت‌های تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM9000 فناوری اچ دی آر می‌باشد. منظور از فناوری HDR همان محدوده دینامیکی بالا است که رنگ‌ها را گسترش داده و می‌تواند تصاویر را با وسعت رنگ عالی برای شما ارائه دهد. همچنین این محصول مجهز به فناوری تقویت‌کننده HDR است و وجود فناوری HDR باعث شده است که تصاویر به صورت ماهرانه مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

تلویزیون ال جی 55SM9000

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000

تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 از سیستم صوتی قدرتمندی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند صدا را با وضوح بسیار بالایی پخش کند و ال‌جی تلویزیون 2019 55SM9000 را به فناوری‌های صوتی مختلفی مجهز نموده است. صدای پخش شده از این تلویزیون کاملاً قدرتمند واضح و واقعی است و کاربران احساس می‌کنند که در دل صحنه‌ها و تصاویر قرار گرفتند. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 از سیستم صوتی 2.2 کاناله پشتیبانی کرده و مجهز به دو اسپیکر 10 واتی می‌باشد. همچنین این محصول ووفر است و صدای با قدرت بسیار بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در تلویزیون اسمارت ال جی 55SM9000 فناوری دالبی اتموس می‌باشد. این فناوری می‌تواند صدا را به صورت بهینه در سراسر محیط پخش کند به گونه ای که شما احساس می‌کنید در کنسرت موسیقی نشسته‌اید. وجود فناوری‌های Dolby Surround و ULTRA Surround نیز عملکرد صدا را بسیار قوت بخش بسیار با کیفیت کرده است و ما تمامی صداها را به صورت فراگیر همه جانبه بین می‌شنوید. همچنین تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 مجهز به فناوری پاک‌سازی صدا یا همان Clear Voice III است و صدا بدون کوچکترین نویز و ناخالصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

طراحی تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM9000 بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. ال‌جی همواره به طراحی محصولاتش توجه ویژه‌ای دارد و سعی می‌کند که تلویزیون‌های خودش را مدرن و شیک طراحی نماید. تلویزیون ال جی مدل 55SM9000 صفحه نمایش 55 اینچ دارد و برای محیط‌ها و سال‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی است. شما می‌توانید این تلویزیون را با استفاده از براکت به دیوار نصب نمایید. طراحی تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید و انتخاب تلویزیون می‌باشد. نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM9000 فریم باریک و فلزی دارد و به صورت براق طراحی شده است. این محصول دارای پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی است و پنل نمایشگر ال ای دی دارد. در کنار قیمت تلویزیون ال جی dubaikoochooloo مناسب قاب پشتی تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 از جنس پلاستیک مقاوم طراحی شده است و شما انواع اتصال و پورت‌ها را بر روی قاب پشتی مشاهده می‌کنید.

تلویزیون ال جی 55SM9000

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 4k ال جی 55SM9000

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM9000 مجهز به دستیارهای صوتی آمازون الکسا می‌باشد. این تلویزیون می‌تواند امکان تعامل صوتی کاربران را به راحتی فراهم نماید. یکی از قابلیت‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 امکان اتصال بی سیم است کاربران می‌توانند به راحتی سایر دستگاه‌ها را بدون استفاده از سیم به تلویزیون متصل کرده و داده‌ها و اطلاعات خودشان را به اشتراک بگذارند. شما به راحتی با استفاده از دستیارهای صوتی می‌توانید با استفاده از صدا دستورات صوتی خودتان را ارائه داده و تلویزیون بلافاصله آنها را انجام می‌دهد. تلویزیون ال ای دی ال جی 55SM9000 از قابلیت ایرپلی پشتیبانی کرده و امکان ارتباط تلویزیون ال جی 55SM9000 را با محصولات برند اپل فراهم نموده است این محصول از امکانات و قابلیت‌های صوتی و تصویری مختلفی پشتیبانی میکند و لذت واقعی بازی‌های با گرافیک بسیار بالا را برای کاربران فراهم نموده است.

نتیجه گیری

تلویزیون ال جی مدل 55SM9000 در سال 2019 توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون یکی از محصولات سری 9 برند ال جی است و بسیار شیک و زیبا طراحی شده و بدنه مقاوم و بسیار باریک و کم ضخامتی دارد. تلویزیون ال ای دی ال جی 55SM9000 دارای فناوری نانوسل است و از هوش مصنوعی فناوری دالبی اتموس و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ dubaikoochooloo مشاوره رایگان با مشاوران حرفه‌ای فروشگاه دبی کوچولو تماس بگیرید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان