آموزش ساخت کاسه یخ و تزیین آن

سفره آرایی به زیباترین شکل و کلی شیوه و ابزار؛ ساخت کاسه یخی و بکار بردن آن برای این منظور می تواند انتخابی ایده آل محسوب شود، برای یادگیری این روش ساخت در این مطلب با آرگا همراه باشید.

آموزش ساخت کاسه یخ و تزیین آن

کاسه یخی یکی از خلاقیت های بکر و پسندیده است که البته دارای روش ساختی در عین حال ساده می باشد؛ این ظرف را می توانید برای مصارف گوناگون از جمله پذیرایی در مهمانی ها و میل کردن دسر بستنی و حتی نوشیدنی همراه به کار بگیرید و زیبایی و جذابیت خاطره سازی را به نهایت برسانید؛ و اما این خلاقیت در واقع ظرفی ساخته از یخ (آب منجمد شده) است یکی از متریال های ایده آل برای زینت بخشی به میز پذیرایی جشن ها و مهمانی ها محسوب می گردد. در ادامه با همراهی آرگا با روش ساخت کاسه یخ  آشنا می شوید.

کاسه ی یخ ظرفی زیبا، شیک و لاکچری برای پذیرایی به شمار می رود که البته جنس تشکیل دهنده ی آن آب است، به این صورت که در طی فرآیند یخ زدن و در مراحل انجام شده شما دارای یک ظرف ساخته شده از یخ خواهید شد؛ و اما نکته اصلی تزیین کاسه می باشد که برای این منظور می توانید از انواع گل ها و برگ های خشکیده و یا تازه، میوه های متنوع و زیبا (برش زده شده) و سایر مواد شیک و خوش رنگ بر اساس خلاقیت خود انجام دهید.

آموزش روش ساخت کاسه یخ

وسایل لازم

  1. 1 ظرف بزرگ
  2. 1 ظرف کوچکتر
  3. میوه های برش خورده
  4. گل های خشک شده و یا تازه و طبیعی

اموزش ساخت کاسه یخ با شیوه ی ساده و کاربردی

ابتدا کاسه بزرگ تر را با شکل مورد نظر خود انتخاب و کف و دیواره های آن را با استفاده از گل های خشک و یا تازه، گلبرگ و برگ ها، برش های میوه و …. مزین نمایید.

در دومین مرحله ظرف دیگر(ظرف کوچک تر) را داخل ظرف بزرگ جای داده و در آن (یعنی ظرف بزرگتر) کمی آب ریخته درب آن را نیز بگذارید. نکته : توجه داشته باشید باید آب اطراف ظرف کوچکتر را کاملا بپوشاند.

سپس آن را در یخچال، قسمت فریزر جای دهید.

بعد از چند (4-5) ساعت ظرف ها را از یخچال بیرون آورده و ظرف داخلی(ظرف کوچک) را جدا نمایید.

حالا نوبت به بیرون آوردن کاسه یخی تشکیل شده از درون ظرف بزرگ می باشد؛ این اقدام را می توانید با استفاده از حوله ی مرطوب به آب گرم انجام دهید.

آشنایی با روش ساخت کاسه یخ

کاسه یخی زیبا و در عین حال شیک شما آماده است.

آموزش درست کردن کاسه یخ

و اما 8 نمونه کاسه یخی زیبای ساخته و تزیین شده

که در ادامه مشاهده می کنید:

درست کردن کاسه یخ برای سفره آرایی

آموزش روش ساختن کاسه یخ  آموزش و یاد دادن روش ساخت کاسه یخ

درست کردن و تهیه کاسه یخ

آموزش ساخت کاسه یخ

آموزش درست کردن کاسه یخ  ساختن کاسه یخ با اندازه های مختلف

ساختن کاسه یخ با یک روش شیک

در این مطلب آموزشی آرگا با هدف آموزش ساختن کاسه یخی خدمت شما عزیزان خوش سلیقه رسیده است، در ادامه پس از قدرددانی از همراهی شما، شما را دعوت به مطالعه سفره آرایی مدرن برای غذاهای ایرانی می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان