متن زیبا برای بدرقه مسافر با محتوای دلنشین و صمیمانه

اگر به دنبال متن زیبا برای بدرقه مسافر هستید تا عزیزان خود را که قصد مسافرت دارند با دلی خوش و شادمان راهی سفر نمایید به شما پیشنهاد می کینم این مطلب را تا پایان مورد مطالعه قرار دهید.

متن زیبا برای بدرقه مسافر با محتوای دلنشین و صمیمانه

در جوامع و فرهنگ های مختلف یکی از عادت های پسندیده و زیبا بدرقه مسافر می باشد و افراد برای دلگرمی و همراهی با مسافر علاقمندند تا مسیری را با شخصی که قصد مسافرت دارد، طی کنند و با این رفتار خود مسافر را با خیالی آسوده عازم سفر نمایند. البته امروزه به دلیل مشغله های زندگی و کاری افراد ترجیح می دهند به جای همراهی با ارسال متن زیبا برای بدرقه به نوعی از راه دور و غیر حضوری از مسافر خود خداحافظی نمایند که نمونه های از این متنها را می توانید در این مطلب ملاحظه نمایید.

متن زیبا برای بدرقه و خداحافظی از مسافر

سفر و مسافرت آغاز دوری جدایی و شروعی برای دلتنگی افراد می باشد. البته برخی سفرها کوتاه می باشد و افراد ممکن است به دلایل مختلف برای چند ساعت و یا چند روز به سفر بروند که معمولا این سفرها برای افراد عادی و به دور از دلتنگی است. اما گاهی افراد برای ادامه تحصیل، شرایط شغلی و یا انجام خدمت سربازی و دیگر دلایل مجبور به ترک دیار خود می گردد که این نوع سفرها همواره با دلتنگی و نگرانی همراه می باشد که اطرافیان برای اینکه مسافر با خیالی آسوده و مطمئن مسافرت نمایند به بدرقه وی می آیند و یا با ارسال اس ام اس بدرقه مسافر برای وی آرزوی سلامتی و تندرستی می کنند.

در ادامه این بخش مجموعه ای خواندنی از این جملات و متن های احساسی و زیبا برای بدرقه و خداحافظی از مسافر را ارائه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

جملات زیبا برای بدرقه

سفرت بخیر و به دور از بلا باد مسافر زیبای من!! چشم به راه تو می مانم تا بازگردی و باری دیگر با ورود دوباره ات به این خانه چشم و چراغ ما باشی.

*****

پیام عاشقانه برای بدرقه مسافر

چمدان سفرت را که می بندی؛ دلم عاشقانه برای دیدن دوباره ات پرپر می زند ولی چه کنم که در بدرقه سفرت نباید گریست؛ باید دل را به دریا سپرد و با عشق، امیدی دوباره به بازگشت مجدد و سرشار از موفقیتت را در سر پروراند. عزیزم امیدوارم سفری بی خطر در پیش رو داشته باشی.

*****

اس ام اس های زیبا برای بدرقه مسافر

جمله های پر احساس برای بدرقه

دوری مسافر هر چند هم که کم باشد؛ همیشه سخت و جانسوز بوده است؛ ولی گاهی باید دل به جاده ها سپرد و به پاس شنیدن خبرهای خوش و مسرت بخش مسافر خود را به دست ایزد منان سپرد و با خوشحالی مسافر خویش را راهی دیار غربت کرد.

*****

متن دلنشین و زیبا برای بدرقه مسافر

گاهی دلت یک دنیا غم است و از ته دل برای کسی دلت تنگ می شود و ایام سخت خواهند گذشت؛ ولی مجبوری بخاطر موفقیت و صلاح طرف مقابل به بدرقه مسافر خویش بروی و او را راهی سرزمینی دوردست کنی تا خوشحالی را در عمق نگاه یار و همدم خویش به عینه مشاهده کنی.

*****

اس ام اس بدرقه مسافر با مفاهیم زیبا

بدرقه مسافر حس و حال عجیبی به هر فردی فارغ از نسبت های گوناگون خود با مسافر در دل هر آدمی پدید می آورد. حسی که نه می توان حالت شادی خود را به طور کامل ابراز داری و نه می توانی برای دوری و غربت وی نگران باشی!!! این حالت دو گانه عجیب گاهی سخت می گذرد. باید دلی قوی داشت تا بدون هیچ اشک ریختنی با شوق یارت را بدرقه کنی.

*****

دلنوشته ناب برای بدرقه

فاصله ها همیشه بی رحم ترین چیزی هستند که می تواند میان هر کسی با دوست و محبوب خویش جدایی اندازد. عزیزم در روز بدرقه تو امید دارم که فاصله ها را با هم بشکنیم تا روزی فرا رسد تا با همدیگر و در کنار هم روز و روزگار خویش را به سر کنیم.

*****

نوشته های زیبا برای بدرقه مسافر

متن خداحافظی زیبا برای بدرقه مسافر

دست ها را باید به سوی آسمان بلند کرد و برای بدرقه مسافری عزیز دعای خیر کرد. فاصله ها را باید به دست باری تعالی سپرد تا با عنایت به پروردگار متعال بتوان لحظات خوشی را برای مسافر خود به ارمغان آورد.

*****

جملات احساسی برای بدرقه

برای بدرقه مسافر تا لحظه رسیدن وی به مقصد دل در دلم هر کسی نیست. جاده ها را این بار جوری دیگر باید نگریست و به آن ها التماس کرد تا دوست و محبوب و همدم آن ها را با سلامت کامل به انتها رساند.

*****

متن پر محتوا برای بدرقه

خداحافظ خدا به همراهت مسافر کوچولوی من!!! تو را من به خدایی می سپارم که می دانم تو را با سلامت کامل به مقصد می رساند. هر چند که بدرقه مسافر به طور کلی سخت و پیچیده است؛ اما برایت سبد سبد آرزوهای خوب خوب آرزومندم. شادی تو بهای زندگی من است شادی های آتی را برایت امید دارم.

*****

پیامک زیبا و پر معنا برای بدرقه

برای بدرقه مسافر به پا خواسته ایم تا مسافر عزیز خود را تا آخرین نقطه شهر و دیار خویش همراهی کنیم. مسافر عزیز دل ما این را بدان که ما همیشه همین قدر پشت تو خواهیم ماند و تا آخرین نفس تو را در راستای تحقق بخشیدن اهداف و آرمانت همیاری خواهیم کرد.

*****

متن کوتاه برای بدرقه مسافر

بدرقه راهت آبی زلال و قرآنی مهیا می کنم تا با جان و دل تو را راهی دیاری کنم و صبورانه از همان لحظه تا لحظه بازگشتنت لحظه شماری کنم و به امید دیداری دوباره روز ها را با عشق و علاقه یکی یکی به سر کنم. می دانم که می دانی دلم از دوری تو لحظه ای تاب ندارد.

*****

پیامک های زیبا برای بدرقه مسافر

متن زیبا برای خداحافظی و  بدرقه مسافران عزیز

همیشه شاد بودن و موفقیت تو را از خدا خواستار بودم و اینک در روز بدرقه تو ای مسافر عزیز تر از جان با تبسمی سرشار از شادی و فرح دست ها را به سمت آسمان ها گشوده ام و موفقیت دوباره تو را در زندگی ات آرزو دارم. امیدوارم این بار هم دست پر از سفرت بازگردی.

*****

پیام متنی قشنگ برای بدرقه

چمدانت را که بستم تا تو را راهی سفر کنم؛ بوی عطر پیراهنت را به یادگار در جان و دل خویش نگه داشتم تا با عطر تن و پیراهنت برای لحظه های بی تو بودن جانم را تسلی بخشم. این دل من صبورانه چشم در راه توست تا بیایی.

*****

متن ادبی برای بدرقه مسافر

این شهر با تمام زیبایی هایش با آن طبیعت بکر و بی نظیرش، وقتی که تو نباشی؛ زیبا نیست. وقتی برای بدرقه تو در این شهر گام نهادم؛ آن موقع به یاد آوردم تمامی آن قدم زدن های شبانه ای که با تو به سر شد و اینک در این شب باید تنهایی راه خانه را طی کنم. دیگر نه قدم زدن شبانه و نه حتی بیرون رفتن ها به دل طبیعت این شهر بی تو من را سر ذوق نمی آورد. مسافر عزیز من سفرت بی خطر به یاری حق تو را می سپاریم.

*****

متن برای بدرقه مسافر با مضامین احساسی

تمام روز و شبم چشم به راه می مانم تا باری دیگر بازگردی و چراغ این خانه را به مانند قبل روشن سازی. در همان روز بدرقه مسافران من لحظه استقبالت را در دل تصویرسازی می کردم تا با شور و شعف زیادتری آمدن مجددت را به این شهر و دیار جشن گیریم.

*****

برای بدرقه

این را همیشه بدان که من از عمق وجودم با تمام احساس و شور و شوقم به تو نزدیکم هر چند که بین ما فرسخ ها فاصله باشد؛ باز هم من به یاد تو و برای تو زیست می کنم. امروز که برای بدرقه مسافران همگی حاضر شده ایم؛ می دانیم که هر رفتی، بازگشتی هم دارد و تو می توانی با بازگشت شکوهمند خودت همه ما چشم به راه ها را شاد و خرسند سازی.

*****

متن زیبا برای بدرقه مسافر

متن زیبا به پاس بدرقه مسافر

هر چند که دلم آشوب و فکرم درگیر باشد؛ ولی به پاس حرمت بدرقه مسافر در روز سفرش این قول را به خودم دادم که تمام وجودم را پر از عشق کنم و آن را یک جا در بدرقه مسافری به عزیزی چنین فرد بزرگواری با سبد سبد گل های رنگی و خوش بو تقدیم نگاه وی کنم تا با کوله باری از خبر های خوش به این خانه بازگردد.

*****

عبارات زیبا برای بدرقه

دل ما برای همیشه برای هم می تپد. پس مبادا لحظه ای در طول سفر احساس کنی که دل ما به سمت کبوتری دیگر در حال پرواز است. به یقین بدان که نه فقط بخاطر بدرقه مسافر، بلکه در هر لحظه ای از این زندگی ما برای هم تا ابد و یک روز خواهیم ماند. تو را به همین برکت کلام خداوند و زلالی آب بدرقه مسافر به دست کسی می سپارم که ما را خلق نموده و دیدار واپسین همه ما به سوی اوست. سفرت به سلامت عزیزم.

*****

جملات پر احساس برای لحظه بدرقه

از لحظه وداع در روز بدرقه مسافران هر دمی نگاه ها به سمت و سوی جاده ها دوخته شده است تا بلکه به مانند لبخند رضایت نشانده شده روی لبانت در آن روز سرد باری دیگر این بار به پاس استقبال از تو با سلامت کامل برگردی.

*****

متن غم انگیز زیبا برای بدرقه

بعضی روزها را واقعا نمی توان بغض نکرد؛ نمی توان با اشک و آه و ناله به سر نکرد؛ نمی توان دمی آرام و قرار داشت؛ نمی توان دل به جاده ها نسپرد و برای بدرقه مسافر قلب خود به درگاه باری تعالی یاری نجست؛ این روزها سخت می گذرند ولی باز هم زندگی در جریان است. مسافر قلب من إن شاء الله سفری خوش در پیش رو داشته باشی.

*****

متن پر از احساسات ناب برای بدرقه

دعای مادرت که همیشه پشت سرت باشد؛ در روز بدرقه مسافران با خیر و خوبی این مرحله از زندگی را هم پشت سر هم می گذاری و مطمئنا خبرهای خوشی سر راه توست. امیدوارم همیشه دعای عاقبت به خیری بدرقه راهت باشد و سفرت به دور از هر گونه بلا و مصیبتی باشد.

*****

جملاتی زیبا برای بدرقه مسافر

جملات مفهومی جالب برای بدرقه

حس و حال عجیبی است این که همه برای بدرقه مسافر خود به اینجا آمده اند. یکی خوشحال و یکی ناراحت، یکی غمگین و یکی خرسند؛ هر کسی برای بدرقه مسافر خویش به این جا آمده است. مسافرینی که سراپا شوق هستند اما با دلی تنگ دل به غربت می سپارند.

*****

جملاتی قشنگ برای بدرقه مسافر

با سفر کردن و دوری هر چند محدود و چند روزه است که انسان ها بیشتر قدر با هم بودن را می دانند. پسری که قرار است پس از 18 سال از مادر خود دور شود و راهی سربازی شود؛ یا دختری که می خواهد پس از بیست و اندی سال راهی خانه بخت شود و در شهر دیگری سکنا گزیند، یا هر فرد مسافر دیگری که به قصد و غرض های گوناگون باید به بدرقه آن ها رفت تا با جان و دل آن ها را راهی غربت نمود. هر سفری حال و بوی مختص به خود را دارد.

*****

متن زیبا درباره سفر برای بدرقه

خدا که پشت و پناهت باشد؛ دیگر جای هیچ گونه نگرانی و استرسی ندارد. عزیزم خدا به همراه و پشت و پناهت باشد. امیدوارم لحظه لحظه سکونتت در غربت سپری شود تا باری دیگر مژده دیدار مجدد تو را به همه اعضای خانواده برسانیم. سفرت بسلامت عزیزم.

*****

متن پر مهر برای بدرقه مسافر

اگر لحظات با هم بودن را قدر می دانستیم؛ الان این گونه به هنگام بدرقه مسافر شاهد شرشر ریختن اشک همدیگر نبودیم و اینقدر سختی به جان خویش نمی دادیم. سخت است وداع اما گاهی باید به بدرقه مسافر رفت و مسافر خود را به دیاری دیگر سپرد تا روح و جان خویش را قویتر از پیش کرد.

*****

متن غمگین و احساسی برای بدرقه

بارش چشم هایم هر لحظه در فراغت در جریان است. آن هنگام که برای بدرقه مسافران همگی جمع بودیم و گرم احوالپرسی بودیم؛ شاید کسی این غم درونی من را حس نکرد. ولی امروز در هر لحظه دوری غمی بی انتها در درونم جاری است.

*****

متن احساسی برای بدرقه مسافر

ضمن سپاس از همراهی با انواع متن زیبا برای بدرقه  مسافر در این مطلب می توانید برای مطالعه دیگر جملات و پیام های و اس ام اس های کوتاه در رابطه با موضوعات مختلف بر روی لینک همین قسمت کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان