اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران

مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت‌های موجود، سال ۱۴۰۰ سال اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران خواهد بود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت‌های موجود، سال 1400 سال اشتغال 80 درصدی در زندان‌های استان تهران خواهد بود.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های کلیدی و مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌ها اظهار داشت: ضمن استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و ارائه راهکار‌های توسعه فعالیت‌های مهارت آموزی به عنوان رکن اصلی توسعه اشتغال با تمام امکانات موجود برای تحقق این اولویت گام برمی داریم.

وی که در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان تهران صحبت می‌کرد، تصریح نمود: زندانی در طول تحمل حبس، زمان لازم و مناسبی برای فراگرفتن شغل و حرفه‌ای با مبانی فکری و فرهنگی و نیز استعداد‌های فردی خویش و توان ذاتی اش را می‌یابد.

حیات الغیب ادامه داد: همچنین پس از آزادی می‌توانند به کسب و کار حرفه‌ای خود که در زندان فرا گرفته‌اند پرداخته و با ورود به بازار کار راه صحیح زندگی را در پیش گیرند.

وی افزود: کار زندانیان نه تنها باعث سهولت حفظ نظم و امنیت در زندان و اجرای برنامه‌های تدوین شده سازمانی خواهد شد بلکه درآمد مناسب برای زندانیان و خانواده‌های آنان را نیز فراهم می‌نماید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان