لیست بهترین هتل های رامسر را اینجا ببینید

شما هم از آن دست مسافرانی هستید که علاقه ویژه ای به شهرهای شمالی مثل رامسر دارند؟ تردید ندارید که رامسر عروس شهرهای ایران است و این را به چشم خود دیده اید؟ حتی قبل از اینکه دل به جاده شمال بزنید، برنامه رزرو هتل را هم می چینید؟ قبل از هر چیز باید بگوییم که رامسر هتل پنج ستاره ندارد. اما این به معنای آن نیست که شهر از هتل لوکس و مدرن بی بهره باشد. اینکه وقتی به شهری با این همه زیبایی طبیعی سفر می کنید، انتظار یک اقامت رؤیایی را داشته باشید، هم کاملا بجاست. با این مقدمه ما هم یک لیست از بهترین هتل های رامسر برایتان گرد آورده ایم. مثل همیشه کمی وقت بگذارید و این مطلب جااینجاس را هم بخوانید.

هتل بام سبز؛ خاص و شیک

اگر مقاله طعم آفتاب کالیفرنیا در هتلی بر بام رامسر را خوانده باشید، حتما می دانید که چرا هتل بام سبز بهترین هتل رامسر است. سوئیت ها و کلبه های جنگلی این هتل که ترکیب زیبایی از رنگ و تِم هستند یعنی آماده یک اقامت متفاوت باشید. حتی اسم این سوئیت ها به اندازه کافی وسوسه انگیز است: سوئیت تایتانیک، سوئیت کاملیا یا سوئیت یاس. خیلی ها حتی سوئیت ماه عسل بام سبز را برای گذران این سفر شیرین انتخاب می کنند. اگر هم دسته جمعی سفر کنید می توانید در کلبه های جنگلی شش نفره بمانید.

هتل های رامسر

امکانات؟ خوب در اتاق ها تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش و آشپزخانه وجود دارد. حمام برخی واحدها هم به وان و جکوزی مجهز است. خوشبختانه این هتل چهارستاره پارکینگ، ترانسفر، رستوران و کافی شاپ هم دارد. یک نکته دیگر اینکه اسم هتل را می توانید در لیست هتل های خاص و عجیب در ایران ببینید.

لوکس پسند باشید یا نه؛ قیمت هتل رامسر حتما برایتان اهمیت دارد. هزینه اقامت در بام سبز حداقل 845 هزار تومان آن هم در کلبه های جنگلی دونفره است. اگر هم بخواهید در گران ترین سوئیت بمانید، باید سوئیت کوهستان با 1 میلیون و 825 هزار تومان را انتخاب کنید.

هتل بزرگ پارسیان آزادی؛ از قدیمی ترین هتل های رامسر

رامسر یک هتل چهارستاره دیگر هم دارد که به دو دلیل شناخته شده است: یکی اینکه عضوی از خانواده بزرگ هتل های پارسیان(+) است و دیگری امکانات هتل. هتل بزرگ پارسیان آزادی در واقع دو فاز قدیم و جدید دارد که اتاق های فاز جدید، طرفدار ان خود را دارند. سئوال اصلی اینجاست که چرا هتل آزادی در زمره هتل های محبوب رامسر قرار دارد؟

  • هتل اتاق های دوتخته و سه تخته و نیز سوئیت های دونفره و چهارتخته دارد که رو به دریا و جنگل هستند،
  • اتاق ها متنوع و مجهز هستند؛ در آنها تلویزیون، کولرگازی، حمام، صندوق امانات و سرویس فرنگی تعبیه شده،
  • هتل امکانات تفریحی مثل استخر و زمین بازی و خدمات پذیرایی مانند رستوران و کافی شاپ هم دارد،
  • خدمات رفاهی مثل پارکینگ، خودپرداز، آسانسور و حتی امکانات ویژه معلولین هم در آن مهیا شده است.

و اما آنچه برای خیلی از مهمانان مهم است، قیمت هتل است. حداقل هزینه اقامت در هتل در حدود 415 هزار تومان و متعلق به اتاق های دوتخته و حداکثر آن هم تقریبا 910 هزار تومان و از آنِ سوئیت های ویژه چهارتخته است.

هتل کیمیا؛ رو به دریا و جنگل

زیبایی های رامسر در جنگل و دریا خلاصه نمی شود؛ اما کم نیستند آنها که هنگام رزرو هتل رامسر(https://jainjas.com/ramsar) یک پنجره رو به دریا یا جنگل برایشان غنیمت است! هتل کیمیا هم اتاق های خود را بر این اساس دسته بندی کرده است: اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته که رو به جنگل هستند؛ اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته که رو به دریا هستند. این هتل که فقط 3 سال از عمر آن می گذرد، در واحدهای خود امکانات رفاهی کاملی مهیا کرده؛ از جمله تلویزیون، یخچال، مبلمان،کمد لباس، سرویس فرنگی و حمام مجهز.

علاوه بر اینها، خارج از هتل هم یک مجموعه کامل از خدمات به چشم می خورد. برای مثال می توان به سالن صبحانه خوری، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس و حتی آلاچیق هایی جذاب برای نشستن اشاره کرد. می خواهید در مورد هزینه اقامت در این هتل سه ستاره بدانید؟ قیمت ها از 305 هزار تومان شروع و به 475 هزار تومان ختم می شود. و بالاخره اینکه اتاق های رو به دریا گران تر هستند!

هتل بزرگ ارمیا؛ملکشاه سابق

آخرین هتل در مطلب لیست بهترین هتل های رامسر را اینجا ببینید، هتل ارمیا است. این هتل سه ستاره که زمانی به نام ملکشاه شناخته می شد، در چالکرود قرار گرفته که فقط 6 کیلومتر با رامسر فاصله دارد. نزدیکی به رودخانه و دریا و بهره بردن از آرامش منطقه، آن را به یکی از خوب ترین هتل های رامسر بدل کرده است. ارمیا اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته به اضافه سوئیت های دوخوابه چهارنفره و پنج تخته دارد.

هر کدام از واحدها را که رزرو کنید، از تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی بهره مند خواهید شد. رستوران، کافی شاپ، صبحانه، پارکینگ و خشکشویی هم بخشی از خدمات هتل است. هر چند در مقایسه با دیگر اقامتگاه ها، نمی توان به ارمیا لقب هتل ارزان رامسر را داد؛ اما قیمت ها مقرون به صرفه به نظر می رسد. حداقل هزینه اقامت در حدود 215 هزار تومان(اتاق های دوتخته) و حداکثر 630 هزار تومان(سوئیت دوخوابه پنج تخته) است.

چگونه در رامسر هتل رزرو کنیم؟

رامسر به نسبت وسعت خود، هتل های زیادی دارد؛ از هتل های چهارستاره با امکانات لوکس و مجلل تا هتل آپارتمان های معمولی. برخی از هتل های آن نمایی رو به دریا دارند و برخی هم از ساحل اختصاصی خود برخوردارند. از این رو امکانات متنوعی در اختیار مسافران با بودجه های متفاوت قرار گرفته است. برای رزرو هتل در رامسر، به امکانات هتل ها که در سایت رزرو آنلاین هتل جااینجاس برای هر هتل به تفکیک مهیا شده، توجه کنید. برخی از هتل ها به نسبت امکانات خود، قیمت بیشتری دارند. در صورتی که می توانید با یک قیمت مناسب از امکانات معقولی برخوردار شوید. به موقعیت مکانی هتل هم توجه داشته باشید، چرا که برخی از این هتل ها در خارج از شهر و به فاصله 45 دقیقه ای از آن قرار گرفته اند و باید برای رفت و آمد خود برنامه ریزی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان