بایننس کوین با عبور از مرز ۵۵۰ دلار به بالاترین ارزش تاریخی خود دست یافت

قیمت رمزارز بایننس کوین با رشد ۲۳.۵۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و رشد ۵۸.۴۴ درصدی ظرف یک هفته گذشته در زمان نگارش این خبر به بالای ۵۵۰ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال توانسته به بالاترین ارزش تاریخی خود دست پیدا کند.

بایننس کوین با عبور از مرز 550 دلار به بالاترین ارزش تاریخی خود دست یافت

قیمت رمزارز بایننس کوین با رشد 23.58 درصدی طی 24 ساعت گذشته و رشد 58.44 درصدی ظرف یک هفته گذشته در زمان نگارش این خبر به بالای 550 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال توانسته به بالاترین ارزش تاریخی خود دست پیدا کند.

داده‌های آماری نشان می‌دهند قیمت بایننس نسبت به سال گذشته در همین زمان در حدود 1484 درصد افزایش یافته است. قیمت آن در در ابتدای سال جاری میلادی 37.42 دلار بود و به فاصله کوتاهی توانست در ساعاتی از روز دوشنبه مورخ 23 فروردین ماه مرز 600 دلار را نیز رد کند. برخی تحلیلگران بازار معتقدند که قیمت بایننس کوین ممکن است تا 450 یا 500 دلار اصلاح شود و برخی نظر دیگری دارند و صحبت از ادامه روند صعوی می‌زنند. ظرف چند روز گذشته علاوه بر بایننس کوین، برخی دیگر از رمزارزها از جمله XRP نیز توانستند رشد قیمت خوبی را تجربه کنند.

ارزش بازار رمزارزها رو به رشد است و توانسته از مرز 2 تریلیون دلار نیز عبور کند. در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به 1.1 تریلیون دلار رسیده که بالاتر از مجموع ارزش بازار ویزا و مسترکارت است. ارزش بازار مسترکارت و ویزا جمعا به 837 میلیارد دلار می‌رسد. در واقع ویزا با ارزش 490 میلیارد دلاری و مسترکارت با ارزش 347 دلاری خود نتوانسته‌اند خود را به بیت کوین برسانند.

بایننس کوین

چند روز قبل، «چانگ‌پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس اعلام کرد که این صرافی تصمیم‌های جدیدی گرفته و قصد دارد در سال 2021 حداقل 30 شرکت فعال در حوزه رمزارزها را خریداری کند. در این صورت انتظار می‌رود هر ماه سه شرکت به شرکت‌های تابعه بایننس اضافه شود.

همچنین مدیرعامل بایننس می‌گوید همه سرمایه خود را رمزارز خریده و در حال حاضر نه خانه دارد و نه ماشین. وی در مصاحبه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرده که پول خود را صرف خرید لپ‌تاپ مناسبی برای معامله ارزهای دیجیتال کرده و بقیه سرمایه خود را در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

حال باید دید روند تصاعدی قیمت بایننس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و اگر این روند اصلاح شود، ارزش این رمزارز در چه محدوده‌ای تصحیح خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان