واکنش جنجالی وزیر ارتباطات به پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر فوتبال دوست ارتباطات به پیروزی استقلال مقابل الاهلی واکنش نشان داد.

واکنش جنجالی وزیر ارتباطات به پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر فوتبال دوست ارتباطات به پیروزی استقلال مقابل الاهلی واکنش نشان داد.

روز پنجشنبه تیم‌ های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که تیم استقلال موفق شد با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

به دنبال این اتفاق یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه ی اینستاگرام آذری جهرمی ، که از طرفداران پر و پاقرص تیم پرسپولیس است، از وی درباره ی حسش به برد استقلال پرسید.

آذری جهرمی در جواب گفت: «ما مثل بعضی‌ ها بخیل نیستیم، دیشب استقلال “ایران” برد. حالا بگذریم که فقط تیم ما میتونه 6 تا بزنه.»

اما این نخستین باری نیست که وزیر ارتباطات با اظهار نظرهای فوتبالی خود خبرساز می شود.

اسفند سال گذشته بود که کری خوانی آذری جهرمی به دنبال پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر جنجال آفرین شد.

وزیر ارتباطات پس از بازی پرسپولیس – گل گهر که با نتیجه 5 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسیده بود در یک استوری جنجالی به عدد 6 پرسپولیسی‌ ها اشاره کرده و در کنایه‌ ای سنگین به استقلالی‌ ها نوشته بود: «رکورد استقلال دست یافتنی نیست.»

این استوری خشم طرفداران استقلال را برانگیخت و واکنش مدیران و بازیکنان سابق و فعلی این تیم فوتبال را به دنبال داشت.

اسماعیل خلیل زاده، از اعضای هیئت مدیره استقلال در واکنش به صحبت های وزیر ارتباطات، استقلال را پرافتخارترین تیم ایران در آسیا خواند و نوشت: «جناب وزیر رویای شما خاطرات ماست!»

علی نظری جویباری از مدیران سابق استقلال نیز در واکنشی بسیار تندتر به پست جنجالی آذری جهرمی نوشت: «آب سر بالا می رود که وزیر یک مملکت به خودش این اجازه را می دهد که در اوج بى حیایى و با این ادبیات سخیف براى پرافتخارترین تیم ایران در آسیا شکر میل کند و قند بشکند.»

مجید نامجو مطلق بازیکن و مربی سابق استقلال نیز در اعتراض به آذری جهرمی نوشت: «وزیر جوان یا بهتر بگم وزیر کودک. افسوس بر ملتی که وزیرش تو باشی.»

این پایان واکنش استقلالی ها به کری خوانی وزیر ارتباطات نبود و واکنش ها به استوری جنجالی آذری جهرمی تا جایی ادامه یافت که وی با انتشار متن دیگری به این اعتراضات پاسخ داد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به کسانی که خواستار عذرخواهی وی شده بودند گفت توهینی نکرده بود که بابت آن عذرخواهی کند. او به منتقدان خود گفت باید تفکر پیرمردانه ی خود را کنار بگذارند چون فوتبال برای کری خواندن است و او هم مثل باقی مردم یک شهروند معمولی است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان