مرز مهران برای صادرات کالا به عراق باز است

مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: مرز تجاری و بین‌المللی مهران برای صادرات کالا به عراق با وجود توقف تردد مسافران در این مرز همچنان باز است و به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، روح‌الله غلامی گفت: مرز تجاری و بین‌المللی مهران برای صادرات کالا به عراق با وجود توقف تردد مسافران در این مرز همچنان باز است و به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا هم اکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های تجاری ادامه دارد و هر روز کاری تعداد 380 تا 540 دستگاه کامیون وارد محوطه تجاری گمرک مهران می‌شود.

مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: کامیون‌های حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین‌المللی مهران پس از تشریفات گمرکی این کالا‌ها به کشور عراق صادر می‌شوند که تمامی این کامیون‌ها قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 125 هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش 55 میلیون و 687 هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و 726 محموله ترانزیتی از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق وارد شده است، تصریح کرد: در این مدت یک میلیون و 60 هزار تن به ارزش 553 میلیون دلار صادرات به کشور عراق از جمله آهن آلات، کاشی و سرامیک، پلاستیک، تره بار، سنگ آهن و محصولات پتروشیمی صورت گرفته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان