بهترین دبستان تهران

دوران تحصیل در دبستان و پیش دبستان ، زمان طلایی آموزش بچه‌هاست.. چراکه کودک از یک‌سو از خانواده و محیط امن خانه جداشده و ممکن است دل‌تنگ بازگشت به همان خانه‌ی آشنا باشد، و از سوی دیگر در همین دوران است که عشق به تحصیل و بخش مهمی از شخصیت اجتماعی کودک در او نهادینه می‌شود و جان می‌گیرد.

بهترین دبستان تهران

دوران تحصیل در دبستان و پیش دبستان ، زمان طلایی آموزش بچه‌هاست.. چراکه کودک از یک‌سو از خانواده و محیط امن خانه جداشده و ممکن است دل‌تنگ بازگشت به همان خانه‌ی آشنا باشد، و از سوی دیگر در همین دوران است که عشق به تحصیل و بخش مهمی از شخصیت اجتماعی کودک در او نهادینه می‌شود و جان می‌گیرد.

با توجه به این نکات در این مطلب به معرفی بهترین دبستان پسرانه و دبستان دخترانه تهران پرداختیم. اما قبل از آن بیایید در کنار هم ویژگی‌‌های یک پیش‌دبستانی و یا دبستان استاندارد و عالی را بررسی کنیم.

 

چند ویژگی بارز  بهترین دبستان تهران از نگاه والدین

 

  • آموزش با شیوه‌های جذاب: بچه‌ها مخصوصا در دوران پیش دبستانی عاشق داستان و شعر و قصه هستند. آن‌ها با شمردن سیب‌های درون سبد شنل قرمزی بهتر جمع و تفریق و شمارش را یاد می‌گیرند تا وقتی‌که قرار باشد با کمک روش‌های خشک و ساده این مفاهیم بااهمیت را بیاموزند.

 از طرف دیگر ذهن جستجو‌گر آن‌ها عادت به یادگیری مداوم ندارد و ممکن است زود خسته بشوند. برای همین آموزش از طریق قصه‌گویی و شعر یکی از مواردی است که می‌تواند عیار آموزش یک دبستان یا پیش دبستانی را مشخص کند.

 

  • توجه به پرورش ارزش‌محور در کنار آموزش: تربیت اجتماعی، نوع مراوده با هم‌سالان، اهمیت کار گروهی و... ازجمله موارد مهمی هستند که بچه‌ها معمولا در سنین دبستان و یپش‌دبستانی آن‌ها را می‌آموزند. استفاده از کادر آموزشی کاردان برای آموزش ارزش‌های درست و نهادینه کردن اصول زندگی اجتماعی هم یکی از ویژگی‌های مثبت بهترین دبستان و یا پیش دبستانی تهران است.

در کنار این موضوع از تأثیر تشویق‌ها و تنبیه‌های ناصحیح بر روحیه‌ی بچه‌ها هم نباید غافل شد. هرقدر مربیان یک پیش دبستانی با حوصله‌تر و پیرو مکتب‌های آموزشی صحیح‌تر باشند، و با علوم روز تربیتی آشناتر همراه شوند، قطعاً بهتر می‌توانند در کنار ایجاد رقابت سالم در مدرسه برای پیشرفت بهتر بچه‌ها از هرگونه تشویق و تنبیه آسیب‌زننده دوری کرده و زمینه را برای رشد و شکوفایی بچه‌ها در یک محیط شاد و سرشار از ارزش‌های انسانی فراهم کنند.

 

  • تدریس زبان دوم متناسب با سطح کودکان: آموزش زبان دوم این روزها دغدغه‌ی اصلی بسیاری از والدین است. آن‌ها دوست دارند که فرزندشان بتواند به‌راحتی و تحت نظارت آن‌ها از علوم روز استفاده کند یا به تماشای انواع ویدیوهای آموزشی مناسب سنش  در چهارچوب مقررات خانواده بنشیند. معمولاً یک پیش دبستانی به‌روز به تدریس زبان دوم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، چراکه از تأثیر آموزش در سنین پایین آگاه است.

 این‌یک واقعیت است که درهای ذهن ما در دوران کودکی به روی علوم جدید بازتر و به دنبالش یادگیری هم آسان‌تر است. از طرف دیگر پرداخت هزینه‌ی اضافه و البته از آن مهم‌تر اختصاص بودجه‌ی زمانی خارج از برنامه برای پیدا کردن کلاس آموزش زبان انگلیسی متناسب باروحیه‌ی کودک هم چندان به‌صرفه نیست. پس شاید بهتر باشد با یک تیر دو نشان بزنید و از همان ابتدا به سراغ دبستان دخترانه یا دبستانِ پسرانه‌ای بروید که در کنار سایر آموزش‌‌ها، به آموزش زبان انگلیسی همگام با روش‌های نوین می‌پردازد.

 

  • توجه به ویژگی‌های فردی در آموزش: بچه‌ها عاشق رنگ‌ها و صداها هستند، از استقلال خوششان می‌آید و دوست دارند با ساخت کاردستی‌های متنوع توانایی‌هایشان را محک بزنند. بعضی دیگر از بچه‌ها اما درون‌گرا هستند. آن‌ها شاید از عضویت در گروه سرود یا انواع گروه‌های تئاتر خوششان نیاید اما می‌توانند در خلوت خودشان و باراهنمایی درست تبدیل به نقاش‌های کوچک زبردستی شوند.  کادر آموزشی بهترین دبستان و پیش دبستان‌های پایتخت به این نکته‌ی ظریف دقت ویژه‌ای کرده و تلاش می‌کند مسیر آموزش هر کودک را با توجه به نوع استعداد و خلقیات او فراهم کند.

 

  • آموزش مجازی کارآمد :با شیوع بیماری کرونا حیاط مدرسه‌ها از سروصدای شاد کودکانه خالی شد. حالا بچه‌ها به شکل آنلاین با همسالان و مربیان ارتباط برقرار می‌کنند. اما نکته‌ی مهم‌تر حفظ روحیه‌ی جمعی در فعالیت‌های آنلاین است. با توجه به همین موضوع ساده بسیاری از مدارس انواع کارگاه‌ها و نمایشگاه مجازی را برپا می‌کنند تا هم روحیه‌ی خلاق کودکان حفظ بشود و در کنارش هیچ کودکی حس نکند مثل جزیره‌ای تنها از همسالانش دورمانده‌ است.

البته ناگفته نماند که برای انجام فعالیت‌های اثربخشی از این ‌دست  بهترین دبستان و پیش دبستانی پایتخت از مربیان دلسوز و همچنین زیرسازهای مجازی صحیح و به‌روز استفاده می‌کنند تا ارتباط دوطرفه مربی و شاگردان به بهترین شکل برقرار شود.

 

سایر موارد مهم مورد توجه در بهترین دبستان تهران

حفظ روحیه‌ی شاداب و کودکانه‌ی بچه‌ها در کنار آموزش صحیح، مشاوره با والدین کودکان  برای پیدا کردن استعدادهای و توانایی‌های کودک، احترام به استقلال شخصی دانش‌آموز و واگذاری مسئولیت‌هایی متناسب با سن کودکان برای افزایش قدرت مسئولیت‌پذیری و تعهد، افزایش خلاقیت و توان ذهنی و قدرت استدلال کودکان با کمک بازی‌ها یا جلسات گفتگو محور و کارگاه‌های قصه‌گویی، آموزش علوم روز پژوهشی متناسب با سطح دانش‌آموزان مثل کامپیوتر یا رباتیک و...هم از فاکتورهای مهمی است که معمولا والدین در هنگام انتخاب دبستان و پیش دبستانی به آن توجه می‌کنند.

 

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی پایتخت را در مجموعه سلام پیدا کنید

تفاوتی ندارد فرزندتان در مقطع متوسطه اول درس می‌خواند یا تازه درس خواندن را در مقطع پیش دبستانی و دبستان آغاز کرده است. مجموعه مدارس سلام باسابقه دو دهه فعالیت آموزشی و تلاش برای پرورش نسلی از جوانان متعهد و پرشور، امسال هم دست‌پر  به میدان آمده است.

مجموعه مدارس سلام با رویکردی متفاوت در آموزش، پشتیبانی و مدیریت خوب، استفاده از کادر آموزشی کاردان و متخصص، پرداخت به موضوعات آموزشی از کانال‌های مختلف برای درگیر کردن هر چه بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم متفاوت، توجه به روحیه و استعدادهای فردی دانش‌آموزان و همگام کردن مسیر آموزشی یا روحیات فردی، ایجاد فضایی بانشاط و... تلاش می‌کند تا مسیر تحصیل و آموزش را برای دانش‌آموزان تبدیل به یک محیط ارزشمند و دوست‌داشتنی کند.

در دبستان و پیش دبستانی مجموعه مدارس سلام به مفهوم تدریس از طریق فضای مجازی هم جور دیگری نگاه می‌شود. تدریس مجازی تنها بیان سلسه‌وار مطالب نیست. در این مجموعه هر مدرسه بسته به ویژگی‌های دانش‌آموزانش از انواع زنگ تفریح‌های مجازی برای معاشرت بیشتر بچه‌ها با یکدیگر، برگزاری رده‌های ورزش مجازی برای پویاتر شدن بچه‌ها، برگزاری انواع جشنواره‌های مجازی ویژه‌‌ی مناسبت‌های ملی و مذهبی مثل روز مادر و شب یلدا استفاده می‌کند تا تعامل صحیح و سالمی میان دانش‌آموزان برقرار بشود.

آموزش زبان انگلیسی هم در مجموعه مدارس سلام با جدیت پیگیری می‌شود. تدریس برخی دروس به شکل جداگانه به زبان انگلیسی، گفتگوی انگلیسی در کلاس‌های ویژه، سطح‌بندی دانش‌آموزان و تدریس زبان با توجه به سطح دانش‌آموزان متناسب با آخرین روشهای تدریس زبان انگلیسی از ویژگی‌های مهم مجموعه مدارس و دبستان و پیش‌دبستان سلام است.

 

بهترین دبستان دخترانه و دبستان پسرانه تهران سلام

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه یک:

پیش دبستانی و دبستان دخترانه سلام فرشتگان یاسین

آدرس: تجریش، خیابان دزاشیب، نرسیده به سه‌راه عمار، کوچه شهید علی‌رضا افشار، پلاک 1

تلفن تماس: 22397233

 

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام یاسین

آدرس: خیابان کامرانیه شمالی، نرسیده به نیاوران، کوچه داریوش، خیابان ثروتی، پلاک 5

تلفن تماس:  22803532

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه دو:

پیش دبستانی و دبستان پسرانه سلام ایران‌زمین

آدرس: سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، خیابان تربیت‌معلم، پلاک36

تلفن تماس: 88560089  

 

پیش دبستانی و دبستان دخترانه سلام منان

آدرس: شهرک قدس(غرب)، فاز یک خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک 10

تلفن تماس‌: 88380014

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه سه:

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام ندای پیروز

آدرس: اتوبان صدر شرق، خروجی منظریه کلاه دوز، نبش خیابان عرفاتی و منظریه

 تلفن تماس: 22552803

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه چهار:

پیش دبستان و دبستان دخترانه سایه سرو

آدرس: فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 196 غربی بین عادل و طاهری، پلاک 44.

تلفن تماس‌: 77712358

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه پنج:

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام صادقیه:

آدرس: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق نرسیده به چهارراه مخابرات، پلاک 125.

تلفن تماس: 44965836

 

 پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام همت

آدرس: بلوار اشرفی اصفهانی پایین‌تر از میدان پونک، خیابان شهید مخبری، پلاک 36 (روبروی کارخانه چای گلستان)

تلفن تماس‌: 44431375

 

پیش دبستان و دبستان دخترانه سلام سبز

آدرس: ستاری جنوب به شمال، بالاتر از خیابان پیامبر(از سمت لاین کندرو)، بالاتر از فروشگاه کورش، نرسیده به خیابان باهنر، نبش کوچه کرمی

 تلفن تماس: 44087385

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه شش:

پیش دبستان و دبستان پسرانه سلام یوسف آباد

 آدرس: خیابان 64 یوسف آباد(آینه وند)، زیر پل آ اس پ، پلاک14

تلفن‌های تماس: 88621506

 

بهترین دبستان و پیش دبستانی‌ منطقه بیست و دو

پیش دبستان و دبستان سلام شهدای خلیج فارس

 آدرس:  منطقه 22، شهرک گلستان، بلوار شهید زینعلی، بین بنفشه یازدهم و بنفشه دوازدهم

تلفن تماس: 44745604

 

 

 

 

حرف آخر

بسیاری از والدین از دوران دبستان و پیش دبستان خاطرات تلخ و شیرینی دارند. خاطراتی که گاهی سرنوشتشان را تغییر داده آن‌ها را به تلاش بیشتر وادار کرده و یا از کسب هر تجربه‌ی جدیدی ناامیدشان کرده است.

در این مطلب از ویژگیهای مدارس سلام گفتیم، مجموعه مدارسی که می‌توانند باوجود امکانات آموزشی بسیار و حضور کادر آموزشی قدرتمند و متخصص نگاه فرزندتان به آموزش را تغییر دهند و بذر تلاش و کوشش را در نهادش بکارند.

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان