مراقبت از زندگی مشترک در دوران قرنطینه

ما در زمان های هوشیارانه و چالش برانگیزی زندگی می کنیم. فقط در طی چند هفته کوتاه ، جهانی که قبلاً می شناختیم سطح جدیدی از عدم اطمینان و اختلال را تجربه می کند

مراقبت از زندگی مشترک در دوران قرنطینه

ما در زمان های هوشیارانه و چالش برانگیزی زندگی می کنیم. فقط در طی چند هفته کوتاه ، جهانی که قبلاً می شناختیم سطح جدیدی از عدم اطمینان و اختلال را تجربه می کند. به تعویق انداختن یا لغو برنامه ها و ماندن در خانه را هیچ کس نمی داند چه مدت طول می کشد. وقت اضافی برای با هم بودن می تواند یک نعمت باشد ولی میتواند باعث استرس  اضافی شود، به خصوص اگر عادت به گذراندن وقت طولانی با هم ندارید. مبارزاتی که در رابطه شما وجود دارد با جادو از بین نمی رود.

ازدواج زمانی سالم است که هر دو نفر سالم باشند:

ازدواج هرگز نمی تواند سالم تر از افراد در آن باشد. بنابراین، یک ازدواج خوب از دو فرد در سفر برای سلامتی تشکیل شده است. هیچ کدام نرسیده اند، اما هر یک تشخیص می دهند که مراقبت از خود بسیار مهم است. مراقبت از خود به معنای نادیده گرفتن همسر یا ازدواج نیست. با این وجود شما را در مراقبت از همسرتان و ازدواجتان در بهترین موقعیت قرار می دهد. در هنگام مراقبت از خود خواهید فهمید که چیزهای بیشتری برای ارائه به یکدیگر و روابط خود خواهید داشت.

احساساتتان را کنترل کنید:

احساسات بد نیستند. در واقع، آنها اطلاعات مفیدی را دارند که باید به آنها توجه شود، دقیقاً مانند انتهای عصب زیر پوست ما. درد عاطفی ما را از آسیب دیدگی فعلی یا احتمالی آگاه می کند و مراقبت از آن ضروری است

 

کمی وقتتان را برای زندگی تان خالی کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

قلب شما در اطراف همه اختلالات و تغییر چه حسی دارد؟

وقتی آخرین به روزرسانی های رسانه را مشاهده می کنید، چه احساساتی در شما ظاهر می شود؟

چه ترس هایی می توانید در مورد همه ناشناخته ها داشته باشید؟

وقتی از ازدواج خود احساس صدمه یا ناامیدی می کنید، به جای آن دوست دارید چه چیزی را با همسرتان تجربه کنید؟

احساسات خود را احساس کنید:

یک نکته کلیدی در مورد احساسات این است که ما تمایل داریم آنها را منفجر کنیم یا آنها را کوچکتر کنیم. آنها را دور نکنید. به آنچه احساس می کنید توجه کنید و لحظه ای وقت بگذارید تا با آن باشید. برایش یک اسم بگذارید: غمگین، ترسیده، تنها، گیج، ناتوان. به سادگی قرار دادن یک اسم در تجربه درونی خود، به کند شدن آن کمک می کند و باعث می شود چیزی بزرگتر از آنچه در حال حاضر است نباشد. نام بردن از احساسات به شما کمک می کند تا آنچه را که احساس می کنید قضاوت یا رد نکنید.

 

برای خودتان وقت بگذارید:

روزانه پیاده روی کنید.

وقت خود را به نماز بگذرانید.

به موسیقی آرامش بخش یا نشاط آور گوش دهید.

ژورنال بزنید یا بنویسید.

برای موسیقی شاد، ورزش کنید.

کتاب بخوانید

برای یادگیری مهارت یا سرگرمی جدید در یک کلاس آنلاین شرکت کنید.

هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید را به شریک زندگی تان بگویید

بدانید که خدا همیشه وجود دارد و پیشتان است:

به هر طریقی که متوجه حضور خدا شوید مکث کنید و او را صدا بزنید. ظرفیت شما برای پذیرفتن این حقیقت که خدا مرکز ماست و او ما را ترک نمی کند، افزایش خواهد یافت.

 

منبع: www.focusonthefamily.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان