جاسازی۱۲۳ کیلو تریاک در بار هندوانه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف۱۲۳ کیلوگرم تریاک که در بار هندوانه جاسازی شده بود خبر داد.

به گزارش تابناک، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار تهران خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری یکی از همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های مرزی کشور تهیه و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی جات (هندوانه) به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم قصد دارد که محموله هندوانه را در میدان تره بار تهران تخلیه کند، ادامه داد: ماموران پایگاه یکم این پلیس، پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری، خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و پس از تعقیب خودروی مذکور در میدان تره بار تهران متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: پس از توقف خودرو در میدان تره بار ماموران موفق شدند، متهم را هنگام تخلیه بار دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان 123 کیلو و 500 گرم تریاک که لابلای محموله هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ثبت اعتراف متهمان، هر 2 متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان