اعتراض دوباره پرسپولیسی‌ها در قرنطینه

باشگاه پرسپولیس به دلیل قرنطینه چند روزه و دوری از تمرینات منتظر تصمیم جدید سازمان لیگ فوتبال برای مسابقات این است.

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، پرسپولیس پس از بازگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط خاص کشور هند، با دستور وزارت بهداشت در هتل آکادمی در قرنطینه به سر می‌برند.

پرسپولیسی‌ها که حدود سه هفته شرایط ویژه‌ای را در کشور هند پشت سر گذاشتند تا مشخص شدن پاسخ دو تست کرونای خود اجازه تمرین ندارند و بنابر اعلام پزشک باشگاه، بازیکنان احتمالا از روز سه‌شنبه در اختیار کادرفنی خواهند بود. در این شرایط سعید آقایی و چند بازیکن جوان دیگر پرسپولیس نیز که در سفر به هند این تیم را همراهی نکردند، مشخص نیست به دلیل قرنطینه اعضای تیم چه زمانی می‌توانند به تمرینات سرخپوشان اضافه شوند.

طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس باید روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود به مصاف سپاهان برود، موضوعی که به شدت مورد اعتراض کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته و مدیران این باشگاه معتقدند با توجه به شرایط جدید سرخپوشان، باید برنامه مسابقات این تیم از سوی سازمان لیگ تغییر کند.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ انجام شده و سرخپوشان منتظر تصمیم جدید سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی مسابقات این تیم هستند.

پزشک پرسپولیس امروز در این باره گفته بود: جواب تست اول ما هنوز اعلام نشده است. تست دوم را هم روز دوشنبه پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم جواب آن روز سه شنبه حاضر شود که پس از آن بازیکنان می‌توانند به تمرینات بازگردند. منتظر جواب تست دوم خواهیم بود و احتمالاً پس از آن بازیکنان می‌توانند در اختیار کادر فنی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان