موفقیت خواننده جوان ایرانی در گات تلنت پرتغال +ویدئو

پسر ۱۸ ساله‌ی ایرانی برنده مسابقه استعدادیابی کشور پرتغال شد.

موفقیت خواننده جوان ایرانی در گات تلنت پرتغال +ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اجرای زیبای یک پسر 18 ساله ایرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و بسیار مورد تشویق آنان قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سرگرمی (@maxx_clip)

این پسر جوان یاسین صفا نام دارد که برای تفریح به پرتغال سفر کرده اما به دلیل کرونا همچنان در این کشور زندگی می‌کند. او در مسابقه گات تلنت پرتغال شرکت نمود و با دو اجرا، موفق به دریافت زنگ طلائی شد و به مرحله بعدی این مسابقه راه یافت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Bita Hamidi (@bitahamidi7615)

اجرای اول او یک آهنگ انگلیسی و اجرای دوم او به درخواست داوران یک آهنگ به زبان فارسی بود. او با گیتار و صدایش توجه داوران را به خود معطوف کرد و به مرحله بعدی مسابقه گات تلنت 2021 پرتغال راه پیدا کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от زیبا بین و زیبا زی (@ziba.zee)

کاربران فراوانی صدای او را بسیار دلنشین می‌دانند و عنوان می‌کنند او آینده‌ی درخشانی خواهد داشت. کاربران ایرانی نیز با تشویق و تحسین جوان هموطن‌شان عنوان می‌کنند هر دو اجرای او فوق‌العاده بود و باعث افتخار یک ایرانی است که هموطنش در جایگاه موفقیت قرار گیرد. این کاربران معتقدند یاسین لایق زنگ طلائی بود و صدایی بسیار زیبا و اجرایی بی‌نقص دارد. همچنین کاربران ایرانی چنین جوانی را سرمایه ایران می‌خوانند و به موفقیت او در مرحله‌ی بعدی مسابقه گات تلنت پرتغال امیدوارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان