بهترین و مناسب ترین تشک های ایرانی

تشک خوشخواب، تشک رویال از نظر سایزبندی و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. امکان دارد که تشک یک نفره یا دو نفره باشد، یا تشک کودک باشد یا تشک نوجوان

اگر شما تصمیم دارید که برای تخت خود تشک جدید تهیه کنید بهتر است که به نکاتی توجه کنید و از آن ها بهره ببرید. افراد به دلیل مشاغل روزانه، ماندن در ترافیک، نشستن زیاد پشت میز، یا نشستن در صندلی های سخت کلاس یا کار، در پایان روز یا هر ساعتی که در منزل باشند به دنبال یک تشک ایده آل هستند تا علاوه بر از بین بردن خستگی هایی که در طی روز برایشان به وجود آمد رنجی که از نشستن یا فشار آوردن بر ستون فقراتشان در طول روز به آن ها وارد شده کاهش یابد. بنابراین بهترین کار تهیه تشک خوشخواب و نمایندگی تشک رویال مناسب است.

تشک خوشخواب

انواع تشک ها

انواع تشک خوشخواب و رویا به دسته زیر تقسیم می شود:                                                    

  • تشک طبی که معمولا پزشک ها و ارتوپدها به افرادی که از مشکلات کمر رنج می برند توصیه می کنند. معمولا این مدل تشک ها بدون فنر هستند و تکان نمی خورند.
  • تشک فنری، این مدل تشک بسیار راحت می باشد و برای افرادی که دارای وزن بالا هستند مناسب است.
  • تشک پاکت اسپرینگ، این مدل تشک که به آن ها تشک های فنر منفصل نیز می گویند در بین سایر تشک خوشخواب پرطرفدار هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. دلیل این که نسبت به سایر تشک ها پرطرفدارتر است این است که شکل بدن هر کس را به خود می گیرد و موقع تکان خوردن و غلت زدن تکانی نمی خورند.

نحوه تشخیص سایز تشک چگونه است؟

باید بدانید که تشک خوشخواب، تشک رویال از نظر سایزبندی و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. امکان دارد که تشک یک نفره یا دو نفره باشد، یا تشک کودک باشد یا تشک نوجوان. طول تشک ها همیشه ثابت است و حدود دویست سانتی متر است، این عرض تشک ها است که سایز تشک را مشخص می کند. اندازه عرض تشک خوشخواب از 90 سانتی متر تا 200 سانتی متر قابل تغییر است. بهتر است بدانید که قیمت و نرخ هر مدل تشک براساس نوع تشک و اندازه آن که تشک کودک باشد یا تشک نوجوان یا بزرگسال، زیاد و یا کم است.

تشک رویا برند مناسب تشک

امروزه که در بازار قیمت تشک های خارجی بسیار گران شده است، بهتر است از تشک های مرغوب و مناسب ایرانی استفاده کنیم، یکی از معروف ترین برندهای ایرانی تشک، نمایندگی تشک رویال می باشد. در این شرکت آخرین تکنولوژی روز برای تولید تشک به کار می رود و دارای تنوع بسیار عالی می باشد.

 انواع مدل های تشک رویا مدل بونل، مدیکال و اولترا می باشد که از جنس و الیاف ضد حساسیت و اسفنج چندلایه تهیه شده است و دارای گارانتی 2 تا 8 ساله است. شما می توانید از طریق سایت تشک رویا تشک مناسب خود را سفارش بدهید و یا از شعب نمایندگی های فروش این تشک مانند سایت خوابستان انواع مختلف تشک رویا را مشاهده کنید و تشک مناسب خود را سفارش دهید.

معرفی تشک خوشخواب

در بین برند های ایرانی تشک خوشخواب دارای شهرت خاصی است. تشک خوشخواب بسیار پرآوازه و محبوب است و آنقدر معروف است که اکثر مردم به تشک مناسب تخت خواب خوشخواب می گویند. انواع تشک های خوشخواب تشک طبی، فنر منفصل و فنری هستند. مدل های طبی تشک خوشخواب بسیار معروف است. می توانید انواع تشک خوشخواب را از سایت خوابستان سفارش دهید.

در هنگام خرید تشک به این نکته توجه داشته باشید که اولا چه سایز تشک می خواهید تهیه کنید، یا این که تشک کودک مد نظر شما است یا تشک نوجوان. بعد در نظر داشته باشید که بودجه و هزینه شما در خرید تشک مورد نظر خودتان چه مقدار است. بهتر است که تشکی تهیه کنید که دارای کیفیت بالا و مناسب ستون فقرات شما باشد. به این منظور بهتر است که حتما به سایت خوابستان سر بزنید و با انواع تشک ها و برندهای ایرانی آشنا شوید.

خوابستان

با کالای خواب مناسب بهترین استراحت را داشته باشیم

حتما می دانید که یکی از راه هایی که ما بتوانیم به راحتی و در آرامش بعد از یک روز کاری خسته کننده استراحت کنیم داشتن یک تشک مناسب برای خواب است. تشک راحت و مناسب علاوه بر زدودن خستگی از بدن شما باعث کاهش ناراحتی های ستون فقرات مانند دیسک کمر و مشکلات این چنینی می شود. مناسبترین قیمت تشک رویا یکی از تشک های مناسب و با کیفیتی است که همیشه پرطرفدار بوده و گزینه ای مناسب برای انتخاب تشک به شمار می رود.

معرفی تشک فالومو

یکی از برندهای معروف ایرانی تشک، تشک فالومو می باشد. این برند تشک انواع کالای خواب مانند تشک طبی، سوپر طبی، طبی فنری و فنری را به عرضه رسانیده است. علاوه بر آن فالومو توانسته تشک های سفری یا تشک رویال، تشک راحتی و قابل حمل، لحاف و بالشت های طبی را نیز تولید کرده و در بازار به عرضه برساند. تشک فالومو با بهترین کیفیت در بازارهای ایرانی و خارجی توزیع می شود. تشک فالومو این اصل را که سلامتی و افزایش رضایت جسمی باید در اولویت باشند در رأس کار خود قرار داده است و باعث ایجاد خواب مناسب در بستری ایده آل می شود.

تشک فالومو دارای دو نوع طبی فنری و فنری می باشد. نوع فنری آن دو دو مدل بالانس و مدل بی ریلکس است و نوع طبی فنری نمایندگی تشک رویال دارای دوازده نوع مختلف است که برای اشنایی با آن انواع تشک فالومو باید به سایت خوابستان مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

فواید تشک مهمان

تشک مهمان

باید برای شما نیز پیش آمده باشد که شبی مهمانی در خانه شما بماند و باید برای وی تشک مناسب تهیه کنید یا می خواهید به سفر بروید اما باید به همراه خود تشک مناسب داشته باشید. تشک رویال یکی از انواع تشک های ویژه است که خاصیت بزرگ آن حجم و وزن کم و قابل حمل بودن آن است. تشک های دست دوز و ستنی که حاوی پشم و پنبه بودند به گونه ای بودند که دارای وزن و حجم بالایی بودند و جابجایی آن ها برای افراد سخت بود.

 علاوه بر آن شسشتشوی تشک های سنتی نیز بسیار مشکل و وقت گیر است. به همین دلیل امروزه با پیشرفت تکنولوژی تشک های راحت تر در وزن و حجم کمتری نسبت به تشک های سنتی به بازار آمده اند. به عنوان مثال تشک مهمان که در این روز ها تولید می شود و اکثرا برای تکمیل خرید جهیزیه آن را خریداری می کنند، تشکی است که به راحتی می توان آن را حمل کرد و به خصوص برای کسانی که مشکل کمبود جا دارند تشک مهمان بسیار تشک مناسبی است به دلیل این که حجم کمی دارد و خیلی جاگیر نیست. همینطور به راحتی می توان تشک مهمان را در کمد یا صندوق عقب ماشین جا داد.

حتما برایتان سوال پیش آمده که آیا تشک مهمان نیز می تواند تشکی طبی باشد؟ باید در پاسخ بگوییم که درست است این نوع تشک دارای انواع طبی و مدیکال نیز است تا در هنگام سفر یا آمدن مهمان آسیبی به ستون فقرات وارد نشود.

باید بدانید که الیاف تشک مهمان بسیار قوی و با کیفیت بوده و هر چقدر که این تشک را بشویید آسیبی به آن نمی رسد. علاوه بر این برای حمل آسان تشک مهمان شما یک کیف مخصوص نیز دریافت می کنید تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید و خیلی راحت آن را جمع آوری کنید. بنابراین علاوه بر اشغال جای کمتر و حمل و نقل راحت تشک مهمان شما تمیز، مرتب و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی خواهد ماند و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان