فال امروز متولدین تیر | فال روزانه تیرماهی ها

فال روزانه و ماه تولد برای زنان و مردان متولدین تیر ماه را در ادامه بخوانید.

فال روزانه تیرماه

فال روزانه و ماه تولد برای زنان و مردان متولدین تیر ماه را در ادامه بخوانید.

فال امروز مردان متولد تیرماه

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند.

اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است.

اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

فال روزانه زنان تیرماهی

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نیست.

زنان تیرماهی بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند که جز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند.

زنان متولد تیرماه بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند.

این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

فال ازدواج متولدین تیرماه

از آنجا که دو سیاره مختلف در یک خانه حرکت می ‌کنند، شما و همسرتان ممکن است کمی اصطکاک و دلخوری را در رابطه تجربه کنید. اگر شرایط متشنج به صورت دقیق اداره نشود، دعواها می ‌تواند به نسبت زیاد شود.

درست است که شما و همسرتان ممکن است کمی با هم اختلاف نظر داشته باشید اما این نباید باعث شود که نظرات یکدیگر را نادیده بگیرید. یک رابطه با دو نفر شکل می گیرد، به همین دلیل باید هر دوی آن‌ها در این رابطه نقش برابر داشته باشند.

ارتباطات خود را شفاف نگه دارید و در گفتگوهای خود مبهم نباشید چون این ابهامات می ‌توانند دلیل سو تفاهم های بینتان باشند. در حالت کلی در سال پیش رو همه چیز در رابطه با فرزندان و خانواده تان خوب پیش خواهد رفت.

در کل، این سال از نظر زندگی خانوادگی شما سال مطلوبی خواهد بود. فرزندان شما با دستاوردهای خود در فعالیت های خارج از برنامه درسی باعث افتخار شما خواهند شد. به عنوان والدین باید در عین حال که از خانواده تان محافظت می کنید متعادل رفتار کنید.

به عنوان یک متولد شده در برج سرطان همیشه خواهان خوشحال کردن عزیزانتان هستید و برای پرورش آن ها تمام تلاشتان را به کار می گیرید و در سال پیش رو قطعا به این هدف خواهید رسید.

منبع: فال تیر ماه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان