هنرنمایی ژان کلود ون دام در فیلم کمدی-اکشن The Last Mercenary + تریلر

ژان کلود ون دام رزمی کار و ستاره مشهور فیلم های اکشن در تریلر از فیلم جدیدش با نام The Last Mercenary از محصولات نتفلیکس به فرم همیشگی خود بازگشته است

هنرنمایی ژان کلود ون دام در فیلم کمدی-اکشن The Last Mercenary + تریلر

ژان کلود ون دام رزمی کار و ستاره مشهور فیلم های اکشن در تریلر از فیلم جدیدش با نام The Last Mercenary از محصولات نتفلیکس به فرم همیشگی خود بازگشته است. کیک بوکسر بلژیکی و ورزشکار رزمی که به بازیگری روی آورد و لقب «عضلاتی از بروکسل» را دریافت کرده است در طی دهه 1980 و 1990 در چندین فیلم نسبتاً موفق اکشن بازی کرد که از آن میان می توان به فیلم های Timecop, Street Fighter, Nowhere to Run و  Double Impact اشاره کرد. اخیراً ژان کلود ون دام در فرانچایزهای Kung Fu Panda  و Expendables نیز حضور داشته است. فیلم های ون دام تاکنون بیش از 1.7 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته اند. فیلم The Last Mercenary به نویسندگی و کارگردانی دیوید چارهون اولین فیلم ون دام در نقش اصلی از سال 2019 و اکران فیلم We Die Young خواهد بود.

ژان کلود ون دام با فیلم اکشن کمدی The Last Mercenary بار دیگر مهارت های خود در هنرهای رزمی را به نمایش می گذارد

به عنوان یک کمدی- اکشن به زبان فرانسوی، این فیلم نتفلیکسی تفاوتی نسبی با دیگر نقش های معمول ون دام خواهد داشت. در فیلم The Last Mercenary ژان کلود ون دام نقش ریچارد برومر را بازی می کند، یک عضو سابق سرویس مخفی و نیروهای ویژه که اکنون به یک مزدور تبدیل شده است. وقتی پسر عجیب و غریب برومر به نادرستی به یک جنایت متهم می شود، پدر وارد معرکه شده و زندگی خودش نیز توسط یک دار و دسته خلافکار مورد تهدید قرار می گیرد. فیلمبرداری های این فیلم از آگوست 2020 آغاز شده و اکنون اولین تریلر از آن منتشر شده است. سرویس نتفلیکس اولین تریلر رسمی این فیلم فرانسوی زبان با بازی ون دام را به تازگی منتشر کرده که نام اصلی و فرانسوی آن Le Dernier Mercenaire است.

ژان کلود ون دام با فیلم اکشن کمدی The Last Mercenary بار دیگر مهارت های خود در هنرهای رزمی را به نمایش می گذارد

غیر از ستاره رزمی کار بلژیکی، دیگر بازیگران این فیلم عمدتاً فرانسوی بوده که شامل آلبان ایوانف، سمیر دکازا، آسا سیلا، اریک جودور، میو-میو، پاتریک تیمسیت، والری کاپریسکی، میشل کرمادس و چیمو هستند. این فیلم اولین نقش کمدی- اکشن ژان کلود ون دام خواهد بود و بر اساس تریلری که منتشر شده، فیلم The Last Mercenary فرصتی مناسب برای ون دام به منظور نشان دادن مهارت های رزمی شناخته شده اش در کنار جذابیت های کمیک او فراهم کرده است.

ژان کلود ون دام با فیلم اکشن کمدی The Last Mercenary بار دیگر مهارت های خود در هنرهای رزمی را به نمایش می گذارد

از آنجایی که ون دام مدت هاست از دوران اوج خود فاصله گرفته است و The Last Mercenary به عنوان یک کمدی معرفی شده است، این پروژه با فیلم Last Action Hero با بازی آرنولد شوارتزنگر که یک فیلم هجوآمیز در مورد ژانر اکشن سینما بود مقایسه می شود. به نظر می رسد ون دام نیز در مسیری مشابه گام برداشته و در فیلم جدیدش به هجو خود می پردازد. بدین ترتیب به نظر می رسد در این فیلم نباید انتظار تریلر های انتقام جویانه جدی که ژان کلود ون دام با آن ها حرفه خود را ساخته است باشیم.

بیشتر بخوانید: 10 ستاره مشهور هالیوودی که سابقه فعالیت در عرصه هنرهای رزمی ترکیبی را دارند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان