کنایه های همتی: اقتصاد مثل دادگاه نیست آقای رئیسی /کشور و اقتصاد را نمی‌شود مثل زندان اداره کرد

عبدالناصر همتی گفت:  کشور و اقتصاد را نمی‌شود مثل زندان اداره کرد.

کنایه های همتی:  اقتصاد مثل دادگاه نیست آقای رئیسی /کشور و اقتصاد را نمی‌شود مثل زندان اداره کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در بخش دیگری از مناظره  انتخابات ریاست جمهوری گفت:

در این مناظرات دیدیم که جای صدای روستاییان بی‌صدا خالی است، وقتی آن مشاور جناب رئیسی که شهر به شهر برایشان تبلیغ می‌کند و آقای جلیلی ترک موتورش می‌نشیند به روستائیان عزیز توهین می‌کند چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟

 نگاه مشاور آقای جلیلی به روستائیان مثل نگاهی بود که جلسه قبلی آقای رئیسی به کارمندان داشتند. انگار روستایی و کارمند واژگان تحقیرآمیز هستند. مردم عزیز نگذارید این نگاه ارباب رعیتی در ایران حاکم شود.

 مردم روستا از شما گندم را هم خوب نمی‌خرند چرا که بودجه آن را برای قیر رایگان به رانت خوارها دادند. مردم روستا من برای شما و توسعه روستا برنامه جامع دارم. تضمین می‌کنم که گندم و محصولات شما را به نرخ روز بخرم نه نرخ تحمیلی که معمولاً رایج است.

 آقای رئیسی گفتند که بانک مرکزی نمی‌تواند سود بانکی را پایین بیاورد اما من با ابزار قوه قضائیه می‌توانم، باید پرسید که چرا پایین نیاوردید؟ اقتصاد مثل دادگاه نیست آقای رئیسی، سود بانکی را در زمان تورم پایین بیاورید آن پیرزن و پیرمرد بازنشسته که پول خود را در بانک گذاشته‌اند و سود آن را می‌گیرند تا زندگیشان بچرخد چگونه باید زندگی کنند؟

 کشور و اقتصاد را نمی‌شود مثل زندان اداره کرد. آقای قاضی زاده هاشمی جلسه پیش گفتند که من به زنان بیشتر از شما احترام می گذارم و رییس ستاد من یک خانم است، من عرض می‌کنم خانمی که در ستاد شما است همان شخصی نیست که گفته بود بیل گیتس با واکسن کرونا می‌خواهد پانزده درصد جمعیت دنیا را بکشد؟ با این تفکر می‌خواهید کشور را اداره کنید؟

واکسیناسیون رایگان و همگانی را تا پایان سال عملی می‌کنم و در زمینه این امر سامانه‌ای را فراهم خواهم کرد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان